جلسه تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد

جلسه تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 06February 2020

جلسه تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور «ولی الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیران و روسای دستگاه ها و ادارات استان در محل استانداری برگزار شد.

سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در ابتدای جلسه با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 توضیحاتی در خصوص این عملیات ارائه کرد و اظهار داشت: حادثه دفاع مقدس یک حادثه بسیار مهم و تاریخی بود که اگر نبود مطمئنا انقلاب اسلامی امروز چهل و یک ساله نمی شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل و تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس خواند و گفت: در هفته دفاع مقدس امسال سه هزار و  550 برنامه برگزار شد و عملیات بازی دراز نیز در این هفته بازسازی شد و همچنین روایان ناقل و شاهد نیز از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ادارات، مساجد، صداوسیما، مدارس و مراسمات اعزام شدند.

امیری بیان داشت: ما در دفاع مقدس با تمام دنیا جنگیدیم؛ اگر کشوری امکانات داشت از این طریق به عراق کمک می کرد و اگر امکانات نداشت از طریق اعزام نیرو کشور عراق را حمایت می کردند و کشورهای شوروی، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، برزیل، شیلی، اسپانیا، سوئد، ژاپن و آرژانتین از جمله کشورهایی بودند که در جنگ تحمیلی هشت ساله کمک های بسیاری به عراق کردند.

سپس «مهدی کرامتی» مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پنج دستگاه به عنوان دستگاه برتر،سه کمیته به عنوان کمیته های برتر، 15 دستگاه عنوان دستگاه شایسته تقدیر و دو فرمانداری به عنوان فرمانداری برتر و 21 نفر به عنوان رابطین برتر در دستگاه های مختلف انتخاب شدند.

در پایان جلسه دستگاه های برتر در حوزه دفاع مقدس توسط مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی اعلام شدند و از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها