رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جامعه اسلامی مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی مقاومت می‌کند

سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: جامعه اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی و ظلم آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است و مقاومت می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 06February 2020

جامعه اسلامی مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی مقاومت می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان کاشان، با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی با اسلام مبارزه می‌شد، اظهار داشت: برخورد با حوزه‌های علمیه و علمای مجاهد و فرهیخته مثل آیت‌الله مدرس در زمان حکومت پهلوی با قدرت انجام می‌شد.

وی با اشاره به حمله متفقین به ایران و اشغال کشورمان توسط آن‌ها گفت: وابستگی رضاشاه آنچنان به غرب زیاد بود که هیچ‌گونه مقاومتی در برابر متفقین نکرد و کشور به اشغال نیروهای اجنبی درآمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نتیجه این همه سرسپردگی به اجانب از طرف رضاشاه خروج خفت‌بار از ایران و تبعید به خارج از ایران بود، تصریح کرد: این خفت به حدی بود که حتی به رضاشاه اجازه ندادند چمدان‌هایش را ببندد.

سردار سلیمانی مبارزه با اسلام و ارزش‌های اسلامی را یکی از مهم‌ترین اقدامات حکومت پهلوی دانست و خاطرنشان کرد: در زمان قبل انقلاب کشور در همه ابعاد وابسته به اجانب بودیم که اجازه هرگونه شکوفایی و نوآوری را از ملت ایران گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ نهاد اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در اوایل سال ۵۷ با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدند که حکومت پهلوی غیرقابل سقوط است، افزود: ولی با این وجود حضرت امام خمینی (ره) با شناسایی ظرفیت‌های مردمی یک انقلاب بزرگ را مدیریت و به پیروزی رسانید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را در سایه تغییر مفهوم قدرت در مکتب شیعه و با تکیه بر فرهنگ عاشورا به پیروزی رسانید، گفت: انقلاب اسلامی ایران و بیش از ۴۰ سال فعالیت پرثمر و درخشان انقلاب اسلامی نشان داد که قدرت به ظاهر سخت آمریکا و استکبار جهانی در مقابل قدرت نرم مکتب اسلام فاقد کارایی است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد امام خمینی (ره) پیروزی خون بر شمشیر بود، یادآور شد: مفهوم قدرت در دنیا یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را به جهان عرضه کرد و آن هم تغییر مفهوم قدرت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا دارای بزرگ‌ترین قدرت نظامی تاریخ بشریت است، تاکید کرد: این قدرت هیولایی پوشالی در مقابل قدرت نرم جمهوری اسلامی منفعل شده و فرجامی جز شکست در انتظار او نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به اتخاذ انواع توطئه‌چینی و دسیسه‌ها از طرف آمریکا و استکبار جهانی علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با وجود این، در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا و استکبار جهانی در هیچ نبردی علیه مردم ایران پیروز نشده‌اند و همیشه این انقلاب اسلامی بوده است که موفقیت‌ها را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی تمام سعی خود را انجام می‌دهد که قدرت ایران را متوقف کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام ایران به صورت مردم‌سالار، عاشورایی و علوی است با تاسی از منویات و ارزش‌های مقاومت اسلامی انقلاب راه خود را با قدرت پیش می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سبقه و سابقه مردم کاشان در عرصه‌های مختلف ایرانی و اسلامی تصریح کرد: کاشان اولین شهری در ایران بود که به طور کامل اسلام را پذیرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی تمام رفتار، گفتار و تصمیماتش بر اساس مؤلفه‌های مادی قدرت است، خاطرنشان کرد: تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های نظام سلطه و کفر به خاطر کینه‌ای است که از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هم‌اکنون با حضور گسترده در فضای مجازی در حال تلقین فضای یأس و ناامیدی در بین مردم بخصوص جوان‌هاست، افزود: دشمن با راه‌اندازی بیش از ۲۰۰ فرستنده ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج باید با فعالیت و حل مشکلات مردم جلوی توطئه‌های دشمن را بگیرد، عنوان کرد: شهر کاشان با ایجاد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی به‌عنوان یک الگوی مهم در بین دیگر شهرهای کشور برای حل مشکلات روزمره مردم و رفع نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی باید معرفی شود.

سردار سلیمانی گفت: با وجود اینکه اقتصاد آمریکا زبانزد است، ولی حدود ۵۰ میلیون نفر از آمریکایی‌ها زیر خط فقر هستند و این در حالی است که فقط بخش کوچکی از یهودیان جامعه آمریکایی با انباشت سرمایه نه‌تنها آمریکا، بلکه کل جهان را منهدم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی و ظلم آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است و مقاومت می‌کند، تاکید کرد: هم‌اکنون در انقلاب اسلامی ایران در مرحله‌ای هستیم که بعد از تشکیل حکومت اسلامی وارد مرحله جدیدی از تمدن نوین اسلامی می‌شویم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها