معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی:

فرهنگ دفاع مقدس موجب واکسینه شدن نسل آینده در برابر توطئه‌های دشمان می‌شود

«ولی‌الله حیاتی» گفت: ما باید نسل‌های جوان و آینده کشور را در برابر توطئه‌های دشمان با انتقال فرهنگ دفاع مقدس واکسینه کنیم و اجازه ندهیم دشمن این نسل را که مایه قدرت و قوت پیش رونده کشور است از نظام جدا کند.
کد خبر: ۳۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 06February 2020

فرهنگ دفاع مقدس موجب واکسینه شدن نسل آینده در برابر توطئه‌های دشمان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در جلسه تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: در طول 41 سالی که از انقلاب گذشته است دائم در حال جدال با توطئه های دشمنان بودیم که بزرگترین توطئه دشمن جنگ تحمیلی 8 ساله بود و عامل ماندگاری و مانایی ما علی رغم اینکه کشور نوپایی بودیم و انقلاب نوپایی داشتیم، فرهنگ دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: در فرهنگ دفاع مقدس منیتی وجود نداشت، تکبر و غرور و خودبینی جایگاهی نداشت بلکه ایثار و از جان گذشتگی در سرلوحه امور بود و فضای کشور فضای همدلی و وحدت و یکپارچگی بود.

حیاتی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در طول 41 سالی که انقلاب کردیم 36 بار به رای مردم رجوع کردیم و ما دموکراسی ترین کشور در جهان هستیم بنابراین در دوم اسفند امسال نیز باید مانند سال های گذشته یک رویداد بین‌المللی و تاریخی را به ثبت برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در خصوص تشییع باشکوه سردار شهید «قاسم سلیمانی»، تصریح کرد: یکی از دلایل ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» از نگاه تروریست ها این بود که اگر شهید «سلیمانی» ترور شود انشقاق در بین ملت ایران به وجود می آید و عده ای از نظام فاصله می گیرند اما دیدیم که خون این شهید بزرگوار موج جدیدی از امید و نشاط به انقلاب در شریان های انقلاب جاری کرد.

وی تاکید کرد: ما باید نسل های آینده را با بهترین و موثرترین روش با فرهنگ دفاع مقدس و فداکاری های شهدا و رزمندگان آن دوران آشنا کنیم و نسل های جوان و آینده کشور را در برابر توطئه های دشمان با انتقال فرهنگ دفاع مقدس واکسینه کنیم و اجازه ندهیم دشمن این نسل را که مایه قدرت و قوت پیش رونده کشور است از نظام جدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار