جانشین فرمانده نهاجا:

همه یک صدا پشتیبان ولایت باشیم

امیر حمید واحدی با بیان اینکه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج سربازان ولایت هستند، گفت: همه باید یک صدا پشتیبان ولایت باشیم تا کشورمان را در دنیا سربلندتر از قبل به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۳۸۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 06February 2020

همه یک صدا پشتیبان ولایت باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امیر حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز (پنجشنبه) در دیدار جمعی از نیروهای مسلح و تعدادی از پرسنل نیروی هوایی با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ۱۹بهمن روز نیروی هوایی در این ایام‌الله است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله به مناسبت این روز با پرسنل نیرو هوایی دیدار دارند و در این تجدید بیعت اعلام می کنیم نیروهای مسلح در هر زمان و در سختی و خوشی پشتوانه انقلاب و یار رهبری هستند تا وحدت در کشور بهتر از گذشته شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان مرد بسیار بزرگی بود و فرموده فرمانده کل قوا در این رابطه که در مقابل این شهید تعظیم می کنم؛ بار سنگینی به دوش جوانان ایران و به ویژه جوانان استان کرمان است که باید از خاک این استان سردارهای سلیمانی و حاج قاسم‌های بزرگی بلند شود و رهرو راه این بزرگوار باشیم.

امیر واحدی با اشاره به اینکه امیدواریم روزی در استان کرمان حاج قاسم‌های زیادی به جامعه اسلامی معرفی کنیم گفت: باید کسانی پا جای پای شهید حاج قاسم سلیمانی بگذارند که پشتوانه همه مستضعفان و محرومان دنیا باشند زیرا حاج قاسم فقط متعلق به مرز ایران نبود و در همه جای دنیا و در کشورهای اسلامی سوگواری برای ایشان را دیدیم.

مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار با گرامیداشت روز نیروی هوایی خاطرنشان کرد: بیعت ناگسستنی نهاجا در ۱۹ بهمن ۵۷ با امام (ره)، پشت رژیم طاغوت را شکست.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار