معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

برخورداری از روحیه شهادت­‌طلبی، عامل برتری جمهوری اسلامی بر نظام سلطه است

علیرضا کاظمی گفت: حاکم بودن روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی بر جامعه، عامل برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر استکبار جهانی است و خون شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی باعث تقویت این روحیه در جامعه می‌­شود.
کد خبر: ۳۸۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ - 06February 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش تجلیل از همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد که امروز در فرهنگسرای فرهنگ و ادب برگزار شد اظهار داشت: در طول 41 سال حیات انقلاب، وظیفه و مسئولیت ما در عرصه‌های فردی و اجتماعی بیشتر شده است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب برای کسب توفیقات بیشتر باید خود را قوی‌تر کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش انجام می‌شود برگزاری یادواره‌های شهدا است. این یادواره­‌ها روح معنویت، تجلیل، قدرشناسی، معرفت و بصیرت را در جامعه نشر و بسط می‌دهد و این حداقل کاری است که در قبال صبر و استقامت خانواده‌های شهدا می‌توانیم انجام دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهیدان را کمتر از شهادت نمی­‌دانند؛ بر همین اساس ما باید با حضور در این یادواره‌ها بیشتر خود را در معرض انوار شهدا قرار دهیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آن­ها باشیم.

کاظمی تأکید کرد: برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر استکبار جهانی، حاکم بودن روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی بر جامعه است و خون شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی این روحیه را در جامعه تقویت می­‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: امروز باید سیره و رفتار شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی ساری و جاری کنیم. برای کسب توفیقات بیشتر باید به شهدا تمسک بجوییم و اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان را نسبت به آینده امیدوارتر کنیم تا بتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار