مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

خون شهیدان پشتوانه گام دوم انقلاب خواهد بود

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: به پشتوانه خون شهیدان، انقلاب اسلامی در گام دوم قدرتمندتر از گام اول به پیش خواهد رفت و امت حزب‌الله مصمم‌­تر از گذشته برای تداوم راه شهیدان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به صحنه خواهند آمد.
کد خبر: ۳۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 06February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، همایش تجلیل از همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد با حضور «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «حسین شادکام» معاون هماهنگی اداره‌­کل آموزش و پرورش این استان امروز در فرهنگسرای فرهنگ و ادب مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این مراسم اظهار داشت: جهاد در راه خدا از ابتدا سبقه همه اولیاء دین و صدیقین بوده و  باقیمانده عمر جهان نیز در سایه جهاد و از خودگذشتگی طی خواهد شد.

وی در ادامه به شهادت سیدالشهدای مقاومت اشاره کرد و افزود: سردار شهید «قاسم سلیمانی» یک نفر بود اما رهروان او میلیون­‌ها انسان عاشق، ایثارگر و مجاهد هستند.

این مسئول در ادامه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن اشاره کرد و بیان داشت: قدرت معنوی، قدرت مادی، نفوذ داخلی و نفوذ بین‌­المللی لازمه قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

یوسفعلی­‌زاده ادامه داد: به پشتوانه خون شهیدان، انقلاب اسلامی در گام دوم قدرتمندتر از گام اول به پیش خواهد رفت و امت حزب‌الله مصمم‌­تر از گذشته برای تداوم راه شهیدان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به صحنه خواهند آمد.

وی در پایان سخنانش به اهمیت نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی به عنوان رویش‌­های انقلاب مصم­م‌تر از گذشته در صحنه­‌های مختلف حضور دارند و اگر میدان­‌های امتحان پیش‌­روی آنها قرار بگیرد با قدرت به میدان خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار