معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان:

سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» یک الگوی تربیتی است

محمدصادق بصیری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی حافظ و نگهدار حدود الهی بود و زندگی و حرکات، رفتار و عمل ایشان نیز برای خدا بود و در برخورد با فرزند، خانواده، جامعه، رهبری و عمل به قرآن یک الگوی تربیتی است.
کد خبر: ۳۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 06February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدصادق بصیری» در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر و یاد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حوزه دفاع مقدس حرکت‌های بسیار خوبی داشته است که سرمنشا این حرکت‌های فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی بوده است.

 بصیری با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدا و حفظ و نشر آثار این عزیزان راه سعادتی است که هم اثرات و برکات آن هم در این دنیا و هم در آخرت نصیبمان می شود، گفت: حافظان حدود الهی، آنهایی هستند که ارزش‌ها را حفظ می‌کنند.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی حافظ و نگهدار حدود الهی بود و زندگی و حرکات، رفتار و عمل ایشان نیز برای خدا بود و در برخورد با فرزند، خانواده، جامعه، رهبری و عمل به قرآن یک الگو تربیتی است و از هر زاویه که ایشان را مورد مطالعه قرار دهیم ایشان نمونه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: در استان کرمان آثار و اسناد فراوانی از شهدا جمع آوری شده است ولی در پردازش، آنها هنوز جای کار فراوانی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار