تبریک رئیس پارلمان لبنان به رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

رئیس پارلمان لبنان طی پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر انقلاب و دیگر سران ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۳۸۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ - 06February 2020

تبریک رئیس پارلمان لبنان به رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «نبیه بری»، رئیس پارلمان لبنان و رهبر جنبش «أمل» این کشور فرارسیدن دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش وب‌سایت خبری «لبنان دیبایت»، بری در پیام تلگراف مشابهی نیز سالگرد به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را به «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران و «علی لاریجانی»، همتای ایرانی خود تبریک گفت.

پارلمان لبنان هفته آینده رأی به کابینه «دیاب» را بررسی می‌کند

به گزارش روزنامه النهار لبنان، نبیه بری همچنین امروز پنجشنبه خواستار تشکیل جلسات پارلمان طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه آینده جهت بررسی بیانیه وزارتی دولت جدید به نخست‌وزیری «حسّان دیاب» و رأی‌گیری جهت رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی او شد.

دیاب اواخر آذرماه از سوی رئیس جمهور لبنان برای تشکیل کابینه مأمور شد. او یک ماه اعضا و ترکیب کابینه خود را به «میشل عون» ارائه کرد و قرار است در روز‌های آینده، پارلمان به کابینه پیشنهادی او رأی اعتماد دهد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار