سردار کوهکن:

جشنواره اسوه‌ها صبر و مقاومت برگزار خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، تجلیل از مقام ارزشمند زنان حماسه افرین با محوریت همسران رزمنده، شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۸۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ - 06February 2020

جشنواره صبر و مقاومت تجلیل از مقام ارزشمند زنان حماسه آفرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، نشست هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در دفتر استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، تجلیل از مقام ارزشمند زنان حماسه افرین با محوریت همسران رزمنده، شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی گفت: جریان سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگری در جامعه به ویژه در نسل جدید، ارائه الگوی عملی ازسیره فاطمی، تقویت ایمان و معرفت، ترویج فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در حوزه زنان و خانواده، انسجام بخشی فعالیت های زنان دفاع مقدس در دستگاه ها و ادارات دولتی و غیر دولتی و تلاش برای مشارکت زنان و خانواده برای ارائه سبک زندگی ایرانی - اسلامی در دوره دفاع مقدس است.

«علی زینی وند» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نسل جدید نسلی جستجو گر و پرسشگر است و چون با فضای مجازی بیشتر در ارتباط هستند و فضای مجازی تعیین کننده هویت و افکار افراد شده برای جذب نسل جوان به افراد اندیشه‌ورز و معتقد به ارزش‌های خود نیاز داریم که نظراتش منطبق بر ارزش‌های ایرانی-اسلامی باشد و بتواند ما را در این زمینه یاری کند.

زینی وند افزود: این جشنواره‌ها فرصتی برای تبیین نقش زنان است وحس خودباوری رادرزنان منتقل میکند.

زینی وند ادامه داد: فرهنگ غرب میخواهد افراد را نسبت به خانواده هابی توجه کند لذا در این جشنواره‌ها توجه به این موضوعات باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها