مراسم غبارویی و عطر افشانی مزار شهید گمنام در خاش

مزار شهید گمنام کوی سازمانی حضرت حسن المجتبی (ع) ارتش در خاش توسط ارشد نظامی ارتش در شهرستان خاش و خانواده کارکنان ارتش غبارویی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۳۸۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ - 06February 2020

مراسم غباروییو عطر افشانی مزار شهید گمنام در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام کوی سازمانی حضرت حسن المجتبی (ع) ارتش در خاش توسط ارشد نظامی ارتش در شهرستان خاش و خانواده کارکنان ارتش انجام گرفت.

سرتیپ دوم «حسین محمد شفیعی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی با گرامیداشت یاد و نام‌ خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام اظهار داشت: به برکت شهدا امروز جمهوری اسلامی در جهان صادر شده است و در دل آمریکا و اسرائیل وحشت افتاده و ‌به دنبال دیوارکشی به دور مرزهای خود هستند.

وی در ادامه بیان کرد: وجود مزار شهدای گمنام در پادگان ها و کوی سازمانی ارتش در شهر خاش در کنار فعالیت های نظامی و آموزشی باعث بالا رفتن معنویت و برکت در زندگی کارکنان و استفاده از این فضای معنوی برای اجرای برنامه های مذهبی و جانبی در جوار این شهدای گمنام شده است.

سرتیپ دوم شفیعی با بیان این مطلب که دو شهید گمنام در پادگان ها و کوی سازمانی ارتش تدفین شده اند افزود: یک شهید گمنام در مرکز آموزش ۰۸ سرتیپ شهید ابراهیم نوری تدفین شده و آستان این شهید توسط کارکنان و سربازان آن مرکز طراحی و ساخته شده و رونمایی شده است.

وی افزود: یک شهید گمنام دیگر در کوس سازمانی حسن مجتبی (ع) ارتش تدفین شده است که تصمیم برای ساخت یادمان این شهید گمنام در جوار مسجد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار