واعظی:

ایران اسلامی بدون محدودیت غنی‌سازی را افزایش می‌دهد / مقاومت رمز موفقیت کشور در مقابل تحریم‌ها است

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه در ارتباط با برجام پنج گام موثر برداشته شد، گفت: با خروج آمریکا و انجام ندادن تعهد توسط طرف اروپایی، هم اکنون ایران اسلامی بدون هیچگونه محدودیتی بدنبال افزایش غنی سازیست.
کد خبر: ۳۸۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ - 06February 2020

ایران اسلامی بدون محدودیت غنی‌سازی را افزایش می‌دهد / مقاومت رمز موفقیت کشور  در مقابل تحریم‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری امروز در یازدهمین نشست شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینکه حمایت و تقویت بخش خصوصی از سیاستهای دولت برای تولید و اشتغالزایی و صادرات بیشتر است، اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در راستای حمایت از تولید انجام گرفت و با اتحاد و همدلی مشکلات پیشرو رفع خواهد شد.

واعظی با بیان اینکه در شرایط تحریم و تنگنا‌های اقتصادی طرح‌های خوبی در کشور در حال اجرا است، گفت: متاسفانه تنها جرمی که هم اکنون دولت و نظام ما با آن روبروست این است که نمی‌خواهد در مقابل زورگویی‌های آمریکا و بیگانگان کمر خم کند.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: کشور با مقاومت و ایستادگی تمامی این مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه برخی افراد در انتخابات بدنبال تخریب یکدیگر هستند، افزود: نتیجه این تخریب ضربه زدن به نظام اسلامی است که نا امید کردن مردم را به همراه خواهد داشت که مناسب نیست.

واعظی با بیان اینکه حجم تبادل اقتصادی ایران و عراق سالانه ۱۲هزار میلیارد دلار است، گفت: آمریکا و عربستان بدنبال آن هستند که این بازار مناسب بین دو کشور شیعه را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با برجام پنج گام موثر برداشته شد، افزود: با خروج آمریکا و انجام ندادن تعهد توسط طرف اروپایی، هم اکنون ایران اسلامی بدون هیچگونه محدودیتی بدنبال افزایش غنی سازیست.

واعظی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات دوم اسفند در این برهه از زمان را بسیار پُراهمیت دانست و گفت: استقبال‌های مردمی در مناسبتهای مختلف تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مازندران ظرفیتهای مناسبی در حوزه نیروی انسانی دارد، خاطرنشان کرد: برخی از واحدها نیازمند تسهیلات و سرمایه در گردش هستند که برنامه‌های خوبی برای تامین اعتبار این واحدها تدوین کردیم.

«احمد حسین زادگان» استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران دارای ظرفیتهای فراوان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعتی و خدماتی است، گفت: بیش از هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

حسین زادگان وجود پایانه‌های صادراتی در استان را برای حمایت از کشاورزان و ارزِآوری بیشتر امری ضروری دانست.

وی با بیان اینکه در خصوص منطقه آزاد در نشستهایی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان داشتیم به یک نظر واحد رسیدیم و سه لکه در مازندران به عنوان پیشنهاد به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

استاندار مازندران یکی دیگر از برنامه‌های استان را افزایش سطح سلامت استان بیان و تصریح کرد: طرحهای نیمه تمام ورزشی در استان برای تکمیل، با تامین اعتبار از سرعت خوبی برخوردار شدند.

حسین زادگان تامین اعتبار برای تکمیل طرح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را از مسئولان ارشد کشوری خواستار شد.

وی یکی دیگر از برنامه استان را شناسایی ظرفیتها در روستاها بیان کرد و گفت: با شناسایی ظرفیتها تسهیلات کم بهره به روستاییان برای تولید بیشتر و اشتغال زایی پرداخت می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به راههای مواصلاتی استان، خواستار تامین اعتبار برای تکمیل طرحها در راههای مواصلاتی شد تا با یکطرفه شدن جاده‌ها مشکلات موجود برای مردم منطقه کمتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها