نماینده ولی فقیه در مازندران:

نفوذ مظاهر فرهنگ غرب را در جامعه قرآنی جدی بگیریم

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: مظاهر فرهنگ غرب نباید در جامعه قرآنی نفوذ داشته باشد و به سمت اینکه قرآن و فرهنگش در جامعه فائق شود حرکت کنیم و اگر فرهنگ قرآنی قوی شود فرهنگ‌های دیگر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۸۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ - 06February 2020

نفوذ مظاهر فرهنگ غرب در جامعه قرآنی را جدی بگیریمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اولین همایش جامعه قرآنی استان مازندران که در مجتمع اهل البیت ساری برگزار شد با تبریک به مناسب دهه فجر با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب در حوزه قرآن حرفی برای گفتن نداشت، اظهار داشت: همچنین امروز در سطح بین المللی حرف زیادی در زمینه قرآنی نداریم.

وی افزود: برگزاری اولین همایش جامعه قرآنی استان مازندران را برای خودمان یک سعادت بزرگ می‌دانیم، تا قرآن و اهل بیت را بیش از گذشته جدی بگیریم و جامعه قرآنی استان مازندران، مسئولان خوب و صاحب ابتکار دارد و نسبت به راه اندازی شوراهای راهبردی گوناگونی اقدام کردیم و شورای راهبردی قرآن از جمله آن است.

محمدی لائینی با عنوان اینکه قرآن مهجور و مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: البته نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی بیفتد و قاریان ما باید صاحب سبک نو و جدید باشند و در گام دوم انقلاب باید به این نکات توجه داشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتظار دارم جامعه قرآنی ما بسیار بی‌آسیب و کم آسیب باشد و الگویی برای همه اقشار شود، گفت: قاریان کم آسیب‌ترین و پرامتیازترین باشند و سبک زندگی اسلامی قرآنی را اول باید در زندگی شخصی مشاهده کرد.

محمدی لائینی متذکر شد: مظاهر فرهنگ غرب نباید در جامعه قرآنی نفوذ داشته باشد و به سمت اینکه قرآن و فرهنگش در جامعه فائق شود حرکت کنیم و اگر فرهنگ قرآنی قوی شود فرهنگ‌های دیگر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها