حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلب

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: هرگاه که تروریست‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرند شاهد برگزاری نشست فوق العاده درباره سوریه هستیم، دمشق حق دارد بر اراضی خود مسلط شود.
کد خبر: ۳۸۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ - 07February 2020

حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلببه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از سانا، واسلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره سوریه گفت: تروریست های جبهه النصره در ادلب بر دامنه حملات خود در سال گذشته میلادی افزودند و نباید اجازه آنرا داد و حق دمشق است که به مبارزه با تروریسم برای آزادسازی اراضی خود ادامه بدهد.

وی افزود: از اواخر ۲۰۱۹ تروریست های جبهه النصره حملات شدیدی که مواضع نیروهای سوری و نیز روسیه در پایگاه حمیمیم کرده اند که بیش از ۴۰۰ حمله در دسامبر و بیش از ۱۰۰۰ حمله در ژانویه رخ داده است.

نماینده روسها در سازمان ملل گفت: هرگاه که تروریستها از طریق عملیات های ارتش سوریه در معرض خطر قرار می گیرند شاهد برگزاری نشست فوق العاده درباره سوریه هستیم. ارتش سوریه حق دارد که با تروریستها بجنگد و بر اراضی خود مسلط شود.

نبنزیا تاکید کرد: تروریستهای در ادلب از مراکز غیرنظامی مانند بیمارستانها و مدارس به عنوان سپرانسانی استفاده می کنند.

وی ضمن محکومیت مواضع کشورها علیه سوریه و روسیه در ادلب از نظامیان آمریکایی خواست که میادین نفتی در سوریه را به صاحبان حقیقی آن به جای دزدی بدهند.

از سوی دیگر وو های تاو نماینده چین در سازمان ملل هم بر حمایت پکن از راهکار سیاسی در سوریه تاکید کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار