پنج بانوی فعال فرهنگی از خانواده شهدا تجلیل می‌شوند

فرهنگسرای خاوران به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه برنامه «فصل رویش»، از بانوان فعال فرهنگی خانواده شهدا تجلیل به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۳۸۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 07February 2020

بانوی فعال فرهنگی خانواده شهید تجلیل می‌شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «فصل رویش» از ۵ بانوی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری که از خانواده شهدا هستند، با اهدای نشان رویش تجلیل می‌شود.

در این برنامه که با حضور شخصیت‌های فرهنگی و انقلابی و ۳۰۰ تن از خانواده شهدا برگزار می‌شود از چهره‌های سرشناس همچون خواهر شهید ابراهیم هادی، دختر شهید دباغ، همسر شهید پورهنگ و... تجلیل خواهد شد.

این مراسم شامل بخش‌های‌ مختلفی از جمله قرائت قرآن کریم، سخنرانی، پخش کلیپ، روایتگری، پرده‌خوانی با موضوع انقلاب، سخنرانی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اهدای لوح و نشان فصل رویش به بانوان فعال فرهنگی با حضور گروه سرود اسرار خواهد بود.

ویژه برنامه «فصل رویش» شنبه ۱۹بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه، می‌توانند به فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم‌آباد، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار