سردار اشتری خبرداد:

دستگیری عوامل ترور و نا امنی اخیر در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده ناجا گفت: تمامی کسانی که باعث ایجاد ناامنی در جنوب سیستان و بلوچستان بوده اند طی یک ماه گذشته دستگیر شده اند و به دنبال تعداد دیگری نیز هستیم که خبر آن را به زودی اعلام می کنیم.
کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ - 11January 2015

دستگیری عوامل ترور و نا امنی اخیر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت از مهرماه امسال آغاز به کار کرد، هرچند اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست.

وی افزود: هماهنگی بین دستگاه های مختلف از جمله قوه قضائیه، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی انجام شده چرا که بخشی از قاچاق سوخت در دریاها انجام می شود.

جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات انجام شده در این قرار گاه گفت: در مناطق زیر نظر ما افزایش کشفیات و کاهش خروج سوخت اقدامات ما ادامه دارد و امیدواریم نتایج این قرارگاه خوب باشد.

اشتری در خصوص آخرین اقدامات قرارگاه مبارزه با سرقت گفت: موفق شدیم رشد سرقت را متوقف کنیم و بر اساس آمارها سرقت در سال 92 نسبت به سال 91 رشد داشته اما با اقداماتی که در این قرارگاه انجام شده شاهد کاهش 4 درصدی سرقت امسال در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی افزود هرچند در حوزه سرقت های خرد دغدغه داریم اما پلیس با همکاری قوه قضائیه اقدامات بازدارنده ای انجام داده است که امیدواریم در این حوزه خبرهای بهتری به مردم بدهیم.

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد: تمامی کسانی که باعث ایجاد ناامنی در جنوب سیستان و بلوچستان بوده اند طی یک ماه گذشته دستگیر شده اند و به دنبال تعداد دیگری نیز هستیم که خبر آن را به زودی اعلام می کنیم.

وی در خصوص سرقت های مسلحانه در گلپایگان و خمین نیز اظهار داشت: تمامی افرادی که در این باند بودند و عوامل آنها دستگیر شده یا به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار