فرمانده ناجا:

شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد/ راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط یک موضوع ملی نیست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فقط یک موضوع ملی نیست بر حضور پرشور مردم تاکید کرد و گفت: حضور تک تک مردم ایران در روز ۲۲ بهمن سرنوشت ساز است چرا که حضور هر یک نفر، مشت محکمی است بر دهان دشمن و ان شاءالله همه مردم با صلابت در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 07February 2020

شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد/ راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط یک موضوع ملی نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری در یادواره ۴۰ شهید بخش «برزاوند» روستای «نیسیان» استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار ۴۰ سال مجاهدت کرد و مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله بود و تمام عمر بابرکت خودش را وقف اسلام و مردم و به ویژه امنیت کرد و باعث عزت اسلام و مسلمین شد.

وی گفت: در این سال هایی که استکبار جهانی گروه تروریستی داعش را به وجود آورد و به نام اسلام و مسلمین جنایت های بزرگی را انجام دادند شهید سلیمانی با یارانشان باعث سرنگونی حاکمیت داعش در کشورهای اسلامی در منطقه شدند؛ قطعا نمی توان قدران خدمتی که او به مردم مسلمان منطقه کرد، بود.

وی بیان داشت: امروز بیشتر از کشور ما مردم منطقه داغدار حاج قاسم سلیمانی هستند در سوریه، حلب و در عراق عزاداری می کنند. آن دختربچه ۱۰ ساله، آن پیرمرد و آن زنانی که در خطر بودند متوجه می شوند با لطف و عنایت الهی، شهید سلیمانی از وقوع جنایت های بسیار پیشگیری کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه شهید سلیمانی برای هر آزاده ای افتخار است، گفت: بهترین تعابیر را در خصوص وی مقام معظم رهبری بیان داشتند و فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و ما باید مکتب شهید سلیمانی را بشناسیم و از آن پیروی کنیم؛ مکتبی که باعث شد ده ها میلیون نفر عزادار این شهید شوند و مجدداً با آرمان های امام و رهبر خود عهد و پیمان ببندند و در کشور رستاخیز ایجاد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد، همانطور که عمر بابرکتش باعث امنیت و افتخار بود، شهادت وی هم اثرات و برکات بیشتری از دوران حیاتش داشت که باید قدر این برکات را بدانیم و همه جا این اثرات بازگو شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید این نکته را بدانیم که پیشرفت، امنیت، سربلندی و قدرتی که کشورهای اسلامی دارند به برکت خون شهیدان است.

سردار اشتری گفت: ما بیش از ۲۲۰ هزار شهید دفاع مقدس داریم و نیروی انتظامی نیز بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم این کشور کرده هشت هزار شهید آن در دوران دفاع مقدس و پنج هزار شهید بعد از دفاع مقدس در مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و ... به شهادت رسیدند. همه این شهیدان باعث تقویت انقلاب اسلامی شدند و شاید خدا می خواست که حاج قاسم در آن کوران جنگ که مستقیماً با دشمن در نبرد بود، زنده بماند.

وی افزود: شهدای ما هر کدام در یک زمانی به داد انقلاب می رسند و باعث نابودی دشمن و ارتقای روحیه مردم می شوند. هرچند که در این مقطع دشمن فضاسازی کرد اما به واقع از شهادت این عزیز، ضربه سنگینی را دریافت کرد.

فرمانده ناجا اخلاص و ولایتمداری را سرآمد ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با آن عظمتش که نامش را می آوردند دشمن لرزه بر تنش می افتاد در مقابل مقام معظم رهبری خود را یک سرباز می دانست.

سردار اشتری اخلاص و ولایتمداری را رمز موفقیت شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: کسی که همه وجودش برای خدا باشد خدا هم عاشق او می شود ما باید قدردان همه شهدا باشیم، شهدای ما هم همان راهی را رفتند که آقا ابا عبدالله الحسین(ع) رفت. ما هم باید به آن ها افتخار کنیم و راهشان را ادامه دهیم تا از ما راضی باشند.

فرمانده ناجا اذعان کرد: از ۲۲۰ شهید دوران دفاع مقدس هر کدام سه بار در وصیت نامه خود بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند، هم شهدای مدافع حرم و هم شهدای نیروی انتظامی که در چند سال اخیر به شهادت رسیدند همه توصیه به پیروی از ولایت فقیه و تقوای الهی کردند.

وی اضافه کرد: بی شک رمز موفقیت مردم ما هم همان است که شهدا ما را به آن توصیه کردند و ما باید خدا را شاکر باشیم رهبری داریم که از همه نظر شایسته است و نمونه اش را در دنیا نداریم.

سردار اشتری ادامه داد: رهبر انقلاب فرمانده ای است که به همه موضوعات اشرافیت کامل دارد به طوری که وقتی فرماندهان نظامی، صنعت گران، اقتصاددانان، فرهنگی ها، علما و ... نزد ایشان می روند متوجه می شوند که ایشان بیشتر از آن ها به امور تخصصی آنها اشراف دارند و قطعاً اگر همگان به فرمایشات ایشان گوش دهند مشکلات جامعه ما حل می شود.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت حضور پرشور مردم حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پرداخت و اظهار داشت: حضور تک تک مردم ایران در روز ۲۲ بهمن سرنوشت ساز است چرا که حضور هر یک نفر، مشت محکمی است بر دهان دشمن و ان شاءالله همه مردم با صلابت در این راهپیمایی شرکت می کنند.

سردار اشتری گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فقط یک موضوع ملی نیست بلکه از هر جهت برای ما محترم و مقدس است و بنابر این همه ما باید در این راهپیمایی شرکت کنیم.

فرمانده ناجا سپس به موضوع انتخابات اشاره کرد و بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص برای همه ما راهگشا بود. ایشان فرمودند حتماً باید در انتخابات شرکت و افراد اصلح را انتخاب کنید. بنابر این ما بایستی در تمام عرصه ها و مناسبت هایی که باعث عزت و آبروی جمهوری اسلامی می شود حضور داشته باشیم.

وی افزود: آمریکا امروز در اوج ذلتش است، هیچ موقع آمریکایی ها و رئیس جمهوری آمریکا در یک وضعیت شکنندگی مانند امروز قرار نگرفته بود. کجای تاریخ سراغ دارید که مستقیما یک پایگاه نظامی آمریکا را کشوری بتواند مورد حمله قرار دهد. با کاری که سپاه پاسداران انجام داد امروز آن هیمنه و ابرقدرت بودن امریکا خُرد شد و در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی دولت آمریکا خواهیم بود.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: آن فروپاشی اسرائیل که فرمانده کل قوا فرمودند ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را نیز شاهد خواهیم بود چون معتقدیم که ظلم پایدار نیست و آن ها عین تروریست هستند و بالاخره باید روزی پاسخگوی خون هایی باشند که در عراق، سوریه و یمن ریختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار