مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری همایش 1300 نفری رزم آوران اقتدار علوی در مازندران

سرهنگ پاسدار «کاظم غفارپور» از برگزاری همایش 1300 نفری رزم آوران اقتدار علوی در شهرهای نوشهر، نکا و بابل خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 07February 2020

برگزاری همایش رزم آوران اقتدار علوی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «کاظم غفارپور» مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از برگزاری همایش رزم آوران اقتدار علوی در استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور رزمی کاران گردان‌های رزم سپاه کربلا مازندران برگزار خواهد شد.

وی اهداف همایش را ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی‌های سربازان رزمی‌کار ولایت و بسیجیان برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات بین اعضا و گروه‌هایی که در طول سال در باشگاه‌های مختلف ما در حال تمرین هستند از دیگر اهداف به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادابی و برانگیختن حس غرور بسیجیان از جمله دیگر اهداف همایش است، افزود: همچنین مهمترین و اصلی‌ترین هدف ما از اجرای این برنامه ایجاد یاس، ترس و ناامیدی در دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امید و خوشحالی در دل دوستداران و علاقمندان به این انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه این همایش در گرامیداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش اقتدار ما با مشارکت حدود 1300 نفر از برگزیدگان و نخبگان رزمی کار بسیجی سراسر استان در سه تاریخ و در سه مکان متفاوت برگزار می‌شود.

غفارپور افزود: زمان اول برگزاری این همایش را روز یکشنبه 20 بهمن ساعت 8 صبح در شهرستان نوشهر، چهارراه انقلاب با حضور 400 نفر از بسیجیان گردان‌های رزم خواهد بود که از 7 ناحیه در این برنامه شرکت خواهند کرد.

این مسئول زمان دوم برگزاری این همایش را روز دوشنبه 21 بهمن در شهرستان نکا، چهارراه مرکزی اعلام کرد که با حضور حدود 460 نفر و حدود 7 ناحیهبه اجرا درمی‌آید.

غفارپور همچنین زمان و مکان سوم این همایش  را روز پنجشنبه 24 بهمن اعلام کرد و گفت: این برنامه در شهرستان بابل در استادیوم ورزشی هفت تیر با حضور حدود 450 نفر از بسیجیان 8 شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ترکیب گروه‌های شرکت کننده در این همایش را برگزیدگان گردان امام حسین (ع)، برگزیدگان گردان‌های فاتحین، برگزیدگان گردان‌های امام علی و برگزیدگان گروه‌های رزمی ذوالفقار از گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان گردان‌های رزمی مختلف اعلام کرد که با هدف به نمایش گذاشتن توانمندیها و قابلیت‌های سرباز ولایت حضور پیدا خواهند کرد.

این مسئول همچنین عنوان کرد: بسیجیان در طول سال در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف رزمی در سالن‌های رزمی سپاه و سایر مکان‌ها برای ارتقاء سطح توانمندی و قابلیت‌های رزمی آموزش دیدند که در این برنامه با تمام قوا برگزیدگان و نخبگان این کلاسها در قالب همایش و مانور به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی همچنین گفت: این همایش در دو بخش اصلی نمایش دسته جمعی حرکتها و تاکتیک‌ها به همراه شعارهای خیلی زیبا و هیجانی برای مردم و بخش مسابقه به اجرا در می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: در بخش مسابقه با حضور تیم منتخب شهرستانی به مدت حدود 6 الی 7 دقیقه به اجرای حرکات نمایش می‌پردازند و از نفرات برتر هر منطقه با اهداء کاپ، مدال، جایزه و حکم تقدیر بعمل می‌آید.

وی به حضور مدعوین ویژه از تهران و فرمانده سپاه استان، رییس سازمان بسیج ورزش مستضعفین در این همایش اشاره کرد و افزود: این مراسم در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار