امام جمعه یاسوج:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 07February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این روز مهم روز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم منحوس پهلوی است.

وی با بیان اینکه امروزه ملت ایران با افتخار زندگی‌ می‌کنند در حالی که دوران رژیم پهلوی وابستگی محض وجود داشت، عنوان کرد: برای درک بهتر این موضوع باید این دو زمان را با هم مقایسه کنیم تا این شرایط بهتر درک شود.

امام جمعه یاسوج افزود: هم اکنون مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد و نباید خدمات و برکات انقلاب در ابعاد مختلف را کم‌رنگ احساس کرد و باید جوانان بدانند عقب‌ماندگی‌های دوران پهلوی و پیشرفت‌های کنونی کشور به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه وضعیت اقتصادی مردم بهبود یافته در حالی که در دوران پهلوی اسفناک و فاجعه‌بار بود و در واقع خدمات رفاهی از جمله آب، برق و گاز ، آموزش، سلامت، بهداشت و درمان قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست.

حسینی با بیان اینکه منابع کشور در دوران پهلوی از سوی بیگانگان و حکومت چپاول می‌شد و به همین دلیل به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌شد، ادامه داد: ایران در دوران پهلوی مستعمره بیگانگان بود و هیچ اختیاری از خود نداشت اما هم‌اکنون مقابل نظام سلطه می‌ایستد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود و امسال نیز ملت ایران در این روز مهم حماسه دیگری به وجود می‌آورند به طوری که پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان است.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: ملت ایران اهل ذلت و تسلیم نیست و هرجا که ایستادگی داشته‌اند به موفقیت‌های مهمی دست یافته‌اند.

حسینی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، بیان کرد: خانواده شهدا از جمله مادران و همسران شهیدان به گردن همه ما حق بزرگی دارند و باید قدردان آنان بود و آنان را تکریم کرد زیرا شهدا مدافع اسلام، نظام، انقلاب و کشور بودند و عزت و شرافت کنونی ایران مرهون خون شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها