حجت‌الاسلام آقاجانپور:

جوانان با توجه به شاخص‌های نماینده تراز فرد اصلح را انتخاب کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مردم و بخصوص جوانان با تحقیق و مطالعه شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی، افراد اصلح را برای اداره جامعه اسلامی برگزینند.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 07February 2020

جوانان با توجه به شاخص‌های نماینده تراز فرد اصلح را انتخاب کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همایش رأی اولی‌ها به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع پرشور فرزندان کارکنان وزارت دفاع برگزار شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع پر شور جوانان انقلابی اظهار داشت: ایام مبارک دهه فجر یادآور حضور با شکوه جوانان در دورانی است که به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی منشأ تغییر و تحول عظیمی شد که بدون تردید این انقلاب معجزه قرن به شمار می رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه جوانان در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند، خاطرنشان ساخت: هر جا که جوانان با هشیاری، بصیرت و اقدام انقلابی در صحنه حاضر باشند پیشرفت حاصل می ‌شود.

وی با اشاره به همت جوانان انقلابی در سرنگونی رژیم طاغوت و نقش آنان در پایان دادن به یک انحطاط تاریخی بیان کرد: ملت بزرگ ایران با اراده الهی خود نظام شاهنشاهی مستبد، مستکبر، فاسد و نوکر اجانب را سرنگون و با تاسی از سیره و نهضت حسینی، استقلال را برگزید.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانچور با بیان اینکه نظام شاهنشاهی ایران در دوره طاغوت اراده ای از خود نداشت و دستورهای دیکته شده سفرای انگلیس و آمریکا را بدون چون و چرا به اجرا میگذاشت گفت: مردم هشیار ایران به رهبری امام خمینی (ره) نظامی را برگزیدند که بتوانند نمایندگان خود را در ارکان نظام آزادانه انتخاب و یا رد کنند و در نهایت خودشان سرنوشت خود و کشورشان را بدون مداخله بیگانگان و در کمال آزادی تعیین کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به دولت هایی که بیگانگان برای آنها تصمیم و در نظام سیاسی آنها دخالت می کنند گفت: این کشورها از خود اقتداری ندارند و دائماً در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه تسلیم می شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات گسترده رسانه ای و هجمه های فرهنگی اجتماعی در فضای مجازی، نقاط ضعف و آسیب ها را بزرگ نمایی کرده و تصویری غلط از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا مخابره می کنند.

وی در همین زمینه افزود: تمام تلاش معاندان نظام اسلامی ایجاد حس یأس، نا امیدی و بی اعتمادی در جامعه و در نهایت بی انگیزه کردن مردم از شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود است.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران و وجود سرمایه های انسانی ارزشمند و متعهد در نظام اسلامی یاد آور شد: مردم و بخصوص جوانان با تحقیق و مطالعه شاخص های یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی، افراد اصلح را برای اداره جامعه اسلامی برگزینند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور تصریح کرد: نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تکیه بر منابع ، امکانات و ظرفیت های داخلی باشد و مردم عزیز ایران اسلامی باید افرادی را که دارای چنین نگاه و طرز فکری هستند انتخاب کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: شما حماسه سازان آینده کشور و مخاطبان ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب هستید که در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی خواهید داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار