اختتامیه دومین جشنواره سرود بسیج استان مازندران برگزار شد + تصاویر

اختتامیه دومین جشنواره سرود بسیج استان مازندران با حضور 15 گروه سرود از شهرهای استان در روزهای پنجشنبه 17 و جمعه 18 بهمن در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 07February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «احسان آهنگر» معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران استان از برگزاری دومین جشنواره سرود بسیج استان با هدف ایجاد انگیزه و شوق و رقابت و کسب استعدادهای هنری بسیجیان استان در روزهای پنجشنبه 17 بهمن و جمعه 18 بهمن برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از 15 گروه سرود برتر بسیج متشکل از 6 گروه خواهران و 9 گروه از برادران که به مرحله نهایی جشنواره سرود بسیج استان راه یافتند، تقدیر کردیم.

این مسئول گفت: این جشنواره‌ها در مقاطع مختلف در این 40 سال در سطح بسیج استان برگزار می‌شد که بعد از یک فاصله چند ساله مجددا با فراهم کردن مقدمات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سال 97 احیا و برگزار شد و امسال دومین جشنواره را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این جشنواره کیفیت را لحاظ کنیم و شاهد کیفیت بالای اجرای برنامه باشیم.

خاطرنشان می‌شود، دومین جشنواره سرود بسیج استان مازندران با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا، مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها