امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است و بیان کننده ایستادگی ملت ایران پای انقلاب است.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 07February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد، امروز (18 بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: این حضور در راستای تداوم راه انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمن را نقش برآب خواهد کرد، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب وحشت دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی22 بهمن ، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است و بیان کننده ایستادگی ملت ایران پای انقلاب است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خویش به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات از وظایف مهم ما است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور مردم نقش سرنوشت سازی در انتخابات دارد و با آمدن به صحنه باید دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید ساخت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه جبهه استکبار حاج قاسم را از ما گرفت اما مردم در تشییع این شهید بزرگوار نشان دادند که راه شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه پس از شهادت شهید سلیمانی، با حمله به پایگاه عین الاسد، سیلی محکمی به دشمن زده شد، افزود: در این حمله، ضربات و خسارت های زیادی به دشمن وارد شد که دشمن اطلاع رسانی نمی کند.

حسینی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت روز به روز مقتدرتر به راه خود ادامه می دهد و دشمن در برابر جبهه مقاومت ناتوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار