امام جمعه پلدختر:

22 بهمن آزمون بزرگ الهی است

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: ۲۲ بهمن و انتخابات دو آزمون بزرگ الهی هستند.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 07February 2020

 به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی متعلق به پلدختر و از همین مردم هستند با این که هر کدام از آنها ظرفیت هایی در زمینه داوطلب شدن برای نمایندگی مجلس دارند اما مطالبه مردم را با جان و دل خریدار باشند.

وی افزود: مردم پلدختربه نجابت شهره هستند و کاندیداها این را بدانند، که نباید نجابت مردم ولایت مدار و شهید پرور پلدختر به عنوان هویزه ثانی را خدشه دارکنند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: مردم این شهرستان در طول این چند روز دهه فجر بیش از ۱۰ مورد یادواره شهدا در مناطق مختلف برگزار کردند که نشان می دهد مردم نسبت به ارزش های خود حساس مسوولیت دارند و به آن پایبند هستند و برای آن ارزش قائلند.

وی اضافه کرد: انتخابات طی ۱۰ روز آینده توسط مردم نجیب و همیشه درصحنه پلدختربا حضور آنان پای صندوق های  پایان می پذیرد، اما این بد اخلاقی ها در اذهان بعضی ها  باقی می ماند.

 وی ادامه داد: این بد اخلاقی ها بر فرزندان و خانواده ها نیز تاثیر منفی دارد و فضای مجازی نیز با همه نقاط مثبتی که دارد گاهی اوقات به علت های مختلف بد اخلاقی هایی دارد که بد است.

موسوی یادآورشد: همه ما باید بر محور اخلاق حرکت کنیم که همه یک رشته به هم پیوسته و جدا از هم نیستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که لقب هویزه ثانی همیشه بر پیشانی پلدختربدرخشد.

وی ۲۲ بهمن و انتخابات را ۲ آزمون بزرگ الهی دانست و افزود: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب و سقوط رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستمشاهی است که امسال با اربعین شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ملت ایران به یاری خداوند با حضور گسترده در این راهپیمایی ضربه کوبنده ای به دشمن خواهند زد.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: از این تربیون که متعلق به آحاد مردم است از آنها دعوت می شود اقشار مختلف مردم با توجه به حساسیت موضوع و بیانیه گام دوم انقلاب با انسجام همیشگی زیر پرچم وحدت و نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی به ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: نیروهای ارتش نخستین نیروهایی بودند که با انقلاب و امام خمینی  (ره) بیعت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار