امام جمعه کرمان:

تضعیف شورای نگهبان کمک به دشمن و جبهه مخالف است

امام جمعه کرمان گفت: هر تضعیفی در راستای وظایف شورای نگهبان خواسته یا ناخواسته کمک به دشمن وجبهه مخالف است و باید مواظب باشیم که شورای نگهبان تضعیف نشود.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 07February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی(ع) با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در طول عمر ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمات فراوانی ارائه شده است و وظیفه مسئولان امر خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه بازیافت عزت دینی و غرور ملی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: پیشرفت کشور بدون وابستگی به شرق و غرب از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های بین المللی و در حوزه رقابتی با دنیا جایگاه ایران اسلامی، جایگاه متفاوتی نسبت به پیش از انقلاب است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: وحدت بخشی، همدلی، همرایی، مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌های نظام و انقلاب را از جمله پیام های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

حجت الاسلام علیدادی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخاب نمایندگان اصلح، مجلسی قوی داشته باشیم و همگان باید دقت کنند که افرادی انقلابی، خدمتگزار و مؤمن را به عنوان نماینده انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان محکم ایستاده است تا ناصالحان و نامحرمان وارد رکنی از نظام نشوند، افزود: برخی می خواهند کاری کنند تا شورای نگهبان از آرمان‌ها و ماموریت‌های خود دست بردارد و راه را برای ورود نا اهلان باز کند.

امام جمعه کرمان بیان داشت: هر تضعیفی در راستای وظایف شورای نگهبان خواسته یا ناخواسته کمک به دشمن و جبهه مخالف است و باید مواظب باشیم که شورای نگهبان تضعیف نشود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به نقش مؤثر نیروهای هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اظهار کرد: جریان ارزشمند ارتشیان در پیوستن به انقلاب، سبب سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در حوزه های مختلف به وظیفه خود عمل کرد و افراد برجسته ای از ارتش بروز و ظهور کرد که نگاه آن‌ها تبعیت از رهبری نظام و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار