مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

اجرای دومین دوره آموزشی طرح «سلاله‌ها» در مدارس یزد

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد گفت: دومین دوره آموزشی طرح «سلاله‌ها» با آموزش بیش از یک هزار دانش آموز شهرستان یزد در 10 مدرسه همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ - 09February 2020

«فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، از برگزاری  دومین دوره آموزشی «طرح سلاله‌ها» در 10 مدرسه این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با محوریت بیان مسائل مربوط به عفاف و حجاب همزمان به ایام الله دهه فجر برای بیش از یک هزار دانش آموز دختر شهرستان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: «طرح سلاله‌ها» با هدف انسجام بخشی بین نوه‌های شهدا و هویت‌دهی به نسل چهارم انقلاب، ارتقاء منزلت خانواده‌های معظم شهدا و معرفی سیره و رفتار عملی شهدای نوجوان، تقویت حس وطن‌پرستی در بین نوجوانان از طریق برگزاری دوره آموزشی شاد و بیان مباحث مورد نظر با شیوه نوین برگزار می شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد با اشاره شیوه اجرایی طرح، تاکید کرد: آشنایی روش‌های مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی، خودباوری و بصیرت از مباحث است که در این دوره در کنار مباحث عفاف و حجاب به آن پرداخته می شود.

ذاکری با بیان اینکه طرح «سلاله‌ها» با هماهنگی، مشارکت و همکاری امور بانوان استانداری یزد، اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مدیران در مدارس، فرهنگ ایثار و مقاومت را در بین دانش‌آموزان به‌ خوبی نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: همایش اختتامیه این دوره با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس 7 اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار