امیر هادیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپهبد «سلیمانی» الگوی آزادگان جهان است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» شخصیتی فراملی و الگوی آزادگان جهان است.
کد خبر: ۳۸۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 01April 2020

سپهبد قاسم سلیمانی الگوی جبهه مقاومت و شخصیتی فراملی بودامیر سرتیپ «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی است که هم در جبهه مقاومت و هم در سطح نیروهای مسلح و کشور ایران به عنوان نماد مقاومت و استکبارستیزی می‌توان از ایشان یاد کرد.

وی با بیان اینکه آزاد اندیشان و آزادگان جهان، سردار سلیمانی را می‌شناسند و از ایشان تبعیت کرده و می‌کنند، گفت: حضور پر شور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در شهرهای بزرگ کشور را مشاهده کردیم. همچنین ابراز احساسات مردم عراق، سوریه و لبنان نسبت به شهادت ایشان، همگی بیانگر حضور مؤثر و مقتدرانه سردار رشید اسلام در مبارزه با دشمنان و تروریست‌های جنایتکار است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی را الگوی مناسب جوانان برای ادامه مسیر نظام اسلامی در رسیدن به اهداف والای انقلاب دانست و عنوان کرد: حضرت آقا در بیانیه گام دوم به نقش ویژه جوانان اشاره کرده‌اند و اگر جوانان انقلابی ما از شخصیت والایی چون قاسم سلیمانی که تابع محض ولایت بود، تبعیت کنند و در واقع ادامه‌دهنده راه ایشان باشند، انقلاب اسلامی در سال‌های آینده به اهداف والای خود خواهد رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها