مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت انتقال مفاهیم حوزه دفاع مقدس به‌ صورت علمی برای نسل جدید

سردار «عباس یوسفی» گفت: باید نسل جوانمان را به صورت علمی و میدانی به گونه‌ای پرورش دهیم که برای آیندگان دغدغه انتقال درست مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس را نداشته باشیم.
کد خبر: ۳۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 08February 2020

ضرورت انتقال مفاهیم حوزه دفاع مقدس به نسل آینده بصورت علمی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه با مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه خوزستان و جمعی از پیشکسوتان و راویان برجسته راهیان نور استان اظهار داشت: بنا به فرمایش و دغدغه  رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از بعد فضای احساسی انتقال مفاهیم دفاع مقدس عبور کنیم و مبنای علمی را برای اثبات حقایق دوران دفاع مقدس به کار بریم.

وی افزود: جغرافیای خوزستان افتخار میزبانی از 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر نهاد و امروز نیز مفتخر به میزبانی از مناسبت‌های بزرگی همچون اربعین حسینی و کاروان‌های راهیان نور است.

یوسفی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به تنهایی نمی تواند مباحث ارزشمند فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حوزه دفاع مقدس را ثبت و ضبط و انتقال دهد و در این مسیر بزرگ و حساس، همه باید کمک کنند تا بدهکار تاریخ نباشیم و بتوانیم پر افتخارترین دوران تاریخی ایران اسلامی را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی همه جانبه حفظ آثار دفاع مقدس سپاه خوزستان، پیشکسوتان و راویان راهیان نور در عرصه های مختلف گفت: باید نسل جوانمان را به صورت علمی و میدانی به گونه‌ای پرورش دهیم که برای آیندگان دغدغه انتقال درست مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس را نداشته باشیم.

سرهنگ پاسدار «محسن خدری میرقائد» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (ع) خوزستان متذکر شد: با تمام وجود آماده همکاری همه جانبه و مشترک هستیم تا بتوانیم برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس به خصوص در جغرافیای مقدس خوزستان قدم برداریم تا شرمنده خون پاک شهدا و خانواده‌هایشان نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار