معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران:

جشنواره اسوه‌های «صبر و مقاومت» از انسجام واقعی برخوردار است

«روفیا مجیدی» گفت: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تنها برنامه ستادی استان مازندران است که از انسجام واقعی برخوردار بوده و با همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 08February 2020

جشنواره اسوه‌های «صبر و مقاومت» از انسجام واقعی برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روفیا مجیدی» معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران صبح امروز در سومین جلسه هماهنگی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر سرنوشت کشور و نظام را تغییر داد و مردمی شد و ما باید برای اداره کشور به نحو احسن عمل کنیم.

وی از وجدان کاری و اعتمادسازی مسئولین به عنوان دو مولفه مدیریتی در بخش‌‌های دولتی یاد کرد و گفت: نیازمند این اتفاق در بین مدیران حوزه‌های مختلف کشور هستیم.

این مسئول با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن، از برگزاری ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان خبر داد و افزود: این جشنواره همزمان با ولادت بی‌بی دو عالم به صورت ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

مجیدی ادامه داد: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تنها برنامه ستادی استان است که از انسجام واقعی برخوردار بوده و با همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» گفت: کشور ما با شهادت این سردار عزیز پشتوانه خیلی قوی در حوزه مقاومت را از دست داد و ایشان جزو تئوریسین‌های نخبه بوده و برنامه‌های هفته زن با محوریت این شهید در استان برگزار خواهد شد.

مجیدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جشنواره تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان شهداست، امنیت کشور را مدیون خون شهدا برشمرد و افزود: شهدا قهرمانان جنگ هستند و باید مورد ارج و احترام جامعه ما باشند و تجلیل از خانواده‌های آنان وظیفه ما است.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان نمونه استان به مناسبت هفته زن خبر داد و گفت: این مراسم در سه محور بانوان نمونه، کارمندان نمونه و مشاورین امور بانوان نمونه در روز شنبه 26 بهمن ماه در سالن برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار