نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک نظام، قدرت در عرصه دفاعی است

آیت الله «صفایی بوشهری» ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س)، گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک نظام، قدرت در عرصه دفاعی است.
کد خبر: ۳۸۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 08February 2020

به گزارش دفاع ‎پرس از بوشهر، آیت الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی با ایشان به مناسبت روز نیروی هوایی اظهار داشت: اگر یک کشور دارای سازمان دفاعی قوی نباشد قطعاً دچار بحران قدرت خواهد شد.

وی ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س)، گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک نظام، قدرت در عرصه دفاعی است.

امام جمعه بوشهر افزود: در جهان کنونی از دیرباز این اصل حاکم بوده که همیشه کشورهای استکباری در جامعه جهانی به دنبال چپاول ثروت کشورها و تسلط بر مراکز قدرت کشورها بوده‌اند و استقلال را از آن کشورها بگیرند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تعدادی از کشورهای جهان مانند ژاپن و کره و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاملا تحت تسلط آمریکا هستند و هیچ قدرت نظامی ندارند و وابسته به آمریکا هستند، افزود: اگر یک کشور بخواهد در نظام بین‌الملل دارای استقلال و اقتدار باشد باید در مؤلفه‌های قدرت دفاعی خود در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم دارای استحکام لازم باشد در غیر این صورت از طرف نظام استکبار لگدکوب شده و از بین می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: ما باید در عرصه ستاد، طراحی، مدیریت و تولید منابع انسانی کارآمد در همه رده‌های دفاعی دارای مرجعیت منابع انسانی در جهان باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: در عرصه تجهیزات نظامی و صنایع دفاعی باید دارای تجهیزات فوق روزتولید باشیم و طوری برنامه‌ریزی کنیم که تجهیزات نظامی ما ۱۰ سال از فناوری کنونی تجهیزات نظامی جهان جلوتر باشد.

وی تصریح کرد: در زمان سابق حملات بیشتر به صورت سخت بود؛ اما آرام آرام به خاطر هزینه‌های تهاجمات سخت و از آن طرف تقویت نیروی دفاعی کشورها، نگاه جامعه استکبار به سمت گذار از نبرد سخت به نبرد تلفیقی رفت.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جنگ تلفیقی به این شکل است که علاوه بر تهاجم سخت، جنگ سرد و تهاجم نرم را نیز در دستور کار خود قرار دادند و در این بین، سهم جنگ نرم بسیار بیشتر است.

نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران در پرتو انقلاب رشد فوق العاده‌ای کرده که ما در حال نزدیک شدن به نیروهای مسلح تراز انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یادآور شد: نیروهای مسلح ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و همه دستگاه‌های این حوزه به درجه‌ای رسیده‌اند که اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه شان را هدف قرار می‌دهیم طوری که آن‌ها نتوانند از خود دفاع کنند و جرأت بیان تلفات آن را نیز نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها