نوری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تقویت بنیه دفاعی:

تقویت قدرت بازدارندگی باعث امنیت کشور می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان معتقد است تقویت قدرت بازدارندگی کشور باعث تقویت امنیت کشور شده و نظام را در برابر دشمن آماده نگه می‌دارد.
کد خبر: ۳۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ - 09February 2020

تقویت قدرت بازدارندگی باعث امنیت کشور می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید راضی نوری» در گفت‌وگویی، با اشاره به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش درباره تقویت بنیه دفاعی کشور،  اظهار داشت: طبق دستور خداوند و فرموده پیامبر (ص) باید تا جایی که در توان داریم، خود را تقویت کنیم؛ چرا که دشمن همواره به دنبال فرصتی برای دسیسه است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ادامه تقویت قدرت بازدارندگی را باعث تقویت امنیت کشور دانست و افزود: دشمن از هر فرصتی برای ریختن زهر خود استفاده می‌کند پس همواره باید آماده باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما در واقع دشمن عقاید کشور ما هستند چرا که مانعی سر راه قدرت آن‌ها است، عنوان کرد: همین دشمن گاهی از خود نرمش و ملاطفت نشان می‌دهد که همان هم به نوعی دسیسه بوده و در نهایت منتظر فرصتی است تا توطئه‌های خود را عملیاتی کند.

نوری ادامه داد: از آنجایی که جمهوری اسلامی باید از لحاظ اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی آماده باشد باید برای حفظ اقتدار خود علیه دشمن توان دفاعی موشکی اعم از دریایی، زمینی و هوایی را تقویت کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ملت و دولت در کنار رهبری باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن که امسال با اربعین شهادت سپهبد سلیمانی متقارن شده است، رنگ و نمای دیگری از خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار نظام همواره رهنمود‌های لازم را ارائه می‌کنند که این موضوع در کنار توسعه و تقویت همه جانبه کشور نه تنها در حوزه دفاعی بلکه در حوزه اقتصادی، علمی، تکنولوژی و ... عاملی برای ناامیدی دشمن است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار