عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی:

راهبرد پیچیده ایران دربرابر توطئه‌ها، دشمن را زمین‌گیر کرده است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس معتقد است وقتی پای منافع ملی در میان است تمام جریانات سیاسی باید دست به دست یکدیگر داده و چرخ اقتصادی کشور را برای خنثی سازی توطئه دشمنان، بگردانند.
کد خبر: ۳۸۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ - 09February 2020

راهبرد پیچیده ایران دربرابر توطئه‌ها، دشمن را زمین‌گیر کرده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیدصادق طباطبایی‌نژاد» در گفت‌وگویی، با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش درباره ضرورت تکیه بر توان داخلی و قطع امید از بیگانگان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید داشته اند که برای توسعه و پیشرفت کشور باید بر مبنای اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و امید خود از بیگانگان را قطع کنیم.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر این که قوای سه گانه باید عزم ملی داشته باشند، عنوان کرد: گاهی باید سلیقه‌های سیاسی کنار گذاشته شود به خصوص وقتی پای منافع ملی به میان می‌آید باید تلاش کنیم نظر تمام سلایق را در نظر بگیریم.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت رونق تولید، عنوان کرد: تولیدکنندگان باید به موضوع کیفیت و کاهش قیمت‌ها توجه کنند که به این منظور نیز باید تسهیلات بانکی فراهم شود و مجلس و دولت در این زمینه می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند.

طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی باید با اولویت عشایر و روستاییان باشد، ابراز داشت: باید دید تا چه میزان توانسته ایم به ایلات و روستا‌ها اهمیت داده و آن‌ها را توسعه دهیم چرا که این قشر به عنوان اساس جامعه و کشور می‌توانند با تقویت شدن، کشور را به جایی برسانند که از وابستگی به کشور‌های دیگر خارج در بسیاری از موارد اساسی بی نیاز شویم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره توانسته در شرایط سخت بهترین و پیچیده‌ترین تصمیمات را در برابر توطئه‌های دشمن بگیرد که همین امر باعث زمین گیر شدن دشمن شده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار