فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

اسلام، نعمتی گرانبها برای ملت ما است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آئین معرفی فرمانده جدید سپاه فارسان، گفت: اسلام و ولایت، نعمت‌هایی گرانبها برای ملت ایران هستند.
کد خبر: ۳۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ - 12January 2015

اسلام، نعمتی گرانبها برای ملت ما است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی در این مراسم که با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا و مسئولین ادارات، بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه فارسان برگزار شد، گفت: راه مقابله با تهدیدات سیاسی دشمنان، بصیرت هوشمندانه است.

سردار سلیمانی افزود: خداوند سه نعمت گران بها به ما ارزانی داشته که می بایست همه ما قدردان این نعمتها باشیم و لازمه قدردانی هوشیار بودن ماست.

وی خاطرنشان ساخت: اولین نعمت شاخصی که خداوند به ما داده نعمت اسلام است. باید بدانیم که اعتقاد و ایمان راسخ به دین مبین اسلام است که این نظام را زنده نگه داشته و دشمنان با شناختن این نعمت و با ساختن گروه های تکفیری و القاعده درصدد سنگ اندازی در برابر دین اسلامند.

سردار سلیمانی با طرح این سؤال که اگر این مردم نبودند در حادثه 9 دی ماه 88 چه اتفاقی می افتاد به تشریح اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در طول این سالها اعم از هشت سال دفاع مقدس و جنگ نیمه سخت و جنگ نرم پرداخت و اظهار داشت: به تعبیر امام راحل ملت ما برتر از امت صدر اسلامند و اگر این مردم نبودند چه بسا سرنوشت کشور ما مانند گرجستان و اکراین می شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: نعمت سوم که باعث شد ما در عرصه های مختلف حرف اول را بزنیم و این مردم و اسلام را برای ما مطرح کرد همانا نعمت ولایت است.

سردار سلیمانی افزود: راه امام، منبعث از سیدالشهداء و ائمه معصومین علیهم السلام است و اگر در دفاع مقدس عظمت آفریدیم به برکت ولایت بود و الآن سرنوشت کشورهایی که بدون ولایت انقلاب کردند را به خوبی مشاهده می کنیم و می بینیم که در مصر حسنی مبارک برکنار شده چگونه تبرئه شد و در تونس رئیس مجلس دولت بن علی، دوباره رای آورد و اینها بخاطر نبود ولایت است.

وی در ادامه به برخی چالش های فراروی انقلاب و نقش مردم در تقابل با آنها پرداخت و راه های مقابله با این چالش ها را بیان کرد.

سردار سلیمانی، تهدید نظامی، تهدید امنیتی، تهدید سیاسی و تهدید فرهنگی را ازجمله چالش ها معرفی کرد و گفت: در برابر تهدید امنیتی هوشیاری ملت نیاز است و لازمه تقابل با تهدید سیاسی بصیرت هوشمندانه است. چنانچه در برابر تهدیدات فرهنگی باید آگاهی های خویش را افزود و اعتقادات خود را راسخ تر کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در پایان به کارنامه روشن سپاه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرماید: سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان مجاهدت و مقاومت شد و کارنامه سپاه نمایشگر تجربه یک ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها