مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رأی مردم باید مبتنی بر باورهای دینی باشد

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: انتخاب مردم باید مبتنی بر باورها و ارزش‌­های دینی و اسلامی باشد و کسانی را انتخاب کنند که پاسدار خون شهدا و مطیع ولایت باشند.
کد خبر: ۳۸۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 09February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، همزمان با ایام‌­الله دهه مبارک فجر، اولین یادواره 11 شهید روستای «یزدان‌­آباد سفلی» از توابع شهرستان «قوچان» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت صاحب‌­الزمان (عج) برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این مراسم با به اشاره فرمایش امام خمینی (ره) که نهضت را حسینی می‌­دانستند، اظهار داشت: قیام مردم ایران اسلامی رهروی راه حضرت سیدالشهدا (ع) است. 41 سال است به نام سید و سالار شهیدان و پرچمداری فرزندان آن حضرت، به این راه رهنمون شدیم و دست رد به سینه یزیدیان زدیم و روی پای خود ایستادیم.

وی افزود: اگر قیام مجاهدان راه حق نبود و در مسیر مبارزه با یزیدیان قرار نمی­‌گرفتند انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران گسترش پیدا نمی­‌کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی 41 ساله نمی­‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ابعاد شخصیتی سیدالشهدای مقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: شهید سلیمانی دارای ویژگی­‌هایی بود که باعث شد مردم ایران اسلامی، امت اسلام و مستضعفین عالم جزو ارادتمندان و دوستداران او باشند. دینداری مهمترین ویژگی سردار دل­‌ها بود. فرمانده جبهه مقاومت دین را با همه الزاماتش پذیرفته بود.

یوسفعلی‌­زاده تصریح کرد: امروز سخن از سردار سلیمانی، سخن از همه شهیدان است. همه شهیدان در هنگام خطر سینه سپر کردند و خود را ندیدند و خدا را برگزیدند. امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران به عنوان مدل و الگویی موفق به جهان معرفی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس به ایام‌­الله دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: دهه فجر دهه یادآوری­‌هاست. در دوران ستمشاهی ملت ایران زیر بار ظلم خاندانی زندگی می‌­کرد که نوکر استکبار بود، اما امروز باتجربه­‌ترین نظامیان آمریکا در برابر داشته­‌های ملت انقلابی ایران اسلامی تسلیم هستند و این نشانگر آن است که مردم کشورمان در همه عرصه­‌ها پیشرفت­‌های چشمگیری داشته است.

این مسئول تأکید کرد: با تربیت نسل مؤمن و انقلابی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب فتح­‌الفتوح امام خمینی(ره) بود اسلام ناب محمدی (ص) گسترش پیدا کرد و پُر آوازه شد. امروز ایران اسلامی زیر بار هیچ ظالمی نخواهد رفت و این منطق، در دستور کار ملت‌­های مسلمان قرار گرفته است.

وی در ادامه با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن عنوان داشت: برای ادامه راه شهیدان در سطح داخلی و بین­‌المللی باید قوی شویم. انقلاب اسلامی این ظرفیت بی­‌نظیر را دارد که در همه حوزه‌­ها به خودکفایی برسد و بر سینه مستکبرین عالم دست رد بزند.

یوسفعلی­‌زاده در ادامه انتخاب افراد اصلح را در انتخابات دوم اسفند یک تکیلف شرعی و انقلابی دانست و افزود: انتخاب مردم باید مبتنی بر باورها و ارزش‌­های دینی و اسلامی باشد و کسانی را انتخاب کنند که پاسدار خون شهدا و مطیع ولایت باشند.

وی در پایان گفت: 22 بهمن در پیش است. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم‌­الله 22 بهمن، حماسه‌­ای دیگر را خلق خواهند کرد و با حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند و حُسن انتخاب خود مجلسی کارآمد، خدوم، انقلابی و ولایتمدار و رهرو شهیدان را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها