فرمانده نزاجا:

نهضت قطعه‌سازی در نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسیده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نهضت قطعه‌سازی و ایستادن روی پای خود و نگاه به داخل امروز در هوانیروز و یگان‌های نیروی زمینی و تمامی نیرو‌های مسلح کشور به منصه ظهور رسیده است.
کد خبر: ۳۸۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 09February 2020

نهضت قطعه‌سازی و نگاه به داخل امروز در نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مراسم تحویل ده‌ها فروند بالگرد بازآماد شده به این نیرو در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ده‌ها فروند بالگرد به ناوگان پر قدرت هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد؛ نیروی زمینی ارتش با بازآمادسازی (اورهال) این بالگرد‌ها دستور‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا را به اجرا گذاشت و سربازی ولایت را انجام داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این بالگرد‌ها با بهره‌گیری از توانمندی منحصر به فرد وزارت دفاع و بدون نیاز به وارد کردن قطعه از خارج، بازآماد شدند و با افتخار به ناوگان هوانیروز نیروی زمینی ارتش در شهر‌های اصفهان، آبیک قزوین، مسجدسلیمان، کرمان و کرمانشاه پیوستند.

وی تصریح کرد: عدد و رقم و هزینه بازآماد داخلی این بالگرد‌ها قابل مقایسه با وارد کردن قطعات آن‌ها از خارج از کشور قابل مقایسه نیست.

امیر حیدری اضافه کرد: امروز همه قطعات این بالگرد‌ها با دستان با کفایت پرسنل وزارت دفاع و همکاری «صنایع یا علی» نیروی زمینی ارتش ساخته و بر روی بالگرد‌ها نصب شده و آماده به کار شده است و امروز کسی جرأت و توان حمله هوایی به کشور ما را ندارد.

مراسم تحویل بالگرد‌های بازآمادشده با حضور امیر سرتیپ «حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم «قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش و امیر سرتیپ دوم «خواجه فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در پایگاه چهارم رزمی هوانیرور ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها