پیش بینی ایجاد ۲۰۰ هزار شغل توسط سازمان بسیج مستضعفین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از پیش بینی برای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل توسط سازمان بسیج مستضعفین در سال آینده با استفاده از طرح‌های زودبازده و کوچک اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 09February 2020

پیش بینی ایجاد ۲۰۰ هزار شغل توسط سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سردار غلامرضا سلیمانی» در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت‌وگویی، با بیان اینکه سازمان بسیج در حوزه رونق تولید بر روی اشتغال مولد سرمایه گذاری کرده است، اظهار داشت: تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری و اشتغالزایی از جمله اقدامات سازمان بسیج است به نحوی که تنها با استفاده از طرح‌های زودبازده و کوچک اقتصاد مقاومتی توانستیم در سال جاری ۱۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در نظر دارد تا این میزان اشتغال را در سال آینده به ۲۰۰ هزار شغل برساند، تصریح کرد: بسیج برای محلات برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته به نحوی که ایجاد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی محلات با محوریت مساجد با پیگیری پایگاه‌های مقاومت تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین میز‌های خدمت را یکی از برنامه‌های قرارگاه‌های محلات عنوان کرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیجیان در تمامی دستگاه‌های خدمتی حضور دارند، با هماهنگی‌های صورت گرفته این میز‌های خدمت طراحی و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج خدمت به اقشار مختلف مردم را وظیفه خود می‌داند، گفت: سازمان بسیج مستضعفین تمام تلاش خود را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به کار گرفته است و برپایی میز‌های خدمت و ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری و اشتغالزایی نمونه‌ای از این اقدامات است.

الگوسازی برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی با محوریت مسجد

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ورود پایگاه‌های بسیج برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده‌ها ابراز داشت: برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد برای کل کشور در حال الگوسازی هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین در حال برنامه ریزی است تا در سال ۹۹ پایگاه‌های بسیج نقطه کانونی مساجد شود، خاطرنشان کرد: در این سیستم روحانیون مساجد به عنوان رأس هرم در مجموعه مسجد، پایگاه و کانون فرهنگی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری طرح اسوه برای انتخاب پایگاه‌های بسیج نمونه کشوری اذعان داشت: امسال دو پایگاه خواهران کوثر نبی کاشان و پایگاه برادران شهید رجایی خوراسگان هر دو از استان اصفهان در بین تمام پایگاه‌های بسیج سراسر کشور به عنوان پایگاه نمونه معرفی شدند.

اجرای الگوی محلات اسلامی برای هدف گذاری سبک زندگی ایرانی اسلامی

وی اجراشدن الگوی محلات اسلامی برای هدف گذاری سبک زندگی ایرانی اسلامی را لازم دانست و بیان داشت: پایگاه بسیج و مسجد هر محله به عنوان دو مؤلفه مهم برای اجرای موفق این طرح مورد توجه است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار