دعوت نماينده ولی فقيه در لرستان و استاندار برای حضور مردم در راهپيمايی 22 بهمن

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۳۸۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 09February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید‌احمد‌رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و «موسی خادمی» استاندار با صدور پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و غیور استان لرستان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

یوم الله 22 بهمن همه ساله یادآور خروش مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) علیه نظام ستم‌شاهی  از یک سو و نظام سلطه جهانی از سوی دیگر است و به عنوان آیینه‌ای تمام نما از همدلی و هم صدایی آحاد ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر قضاوت سایر ملت های آزادی‌خواه و عزتمند در مقابله با سیاست‌های نظام استکبار جهانی قرار دارد.

امسال با توجه به دخالت های سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور پر صلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

اینجانبان با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم متدین، انقلابی و ولایی استان لرستان دعوت می‌کنیم همچون سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید بیعت و جلوه‌های عظمت وصف ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار