فرمانده سپاه کربلا مازندران:

پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن با رزمندگی گروه‌های جهادی محقق شد

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: در هفت سال اخیر با وجود رزمندگان گروه‌های جهادی در جنگ تمام عیار اقتصادی پیروز بودیم.
کد خبر: ۳۸۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 09February 2020

پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن با وجود گروه‌های جهادی محقق شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در مراسم افتتاح 295 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در روستای کمانگرکلای بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت هستیم و سربازی ما زمان محدودی ندارد و با افتخار سربازی ولایت را از الطاف خدا می‌دانیم.

وی افزود: ما با رأی به نظام جمهوری اسلامی و ایستادن پای این نظام به دنبال اهداف متعالی هستیم که یکی از آن اهداف رفاه نسبی مردم زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بابایی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند «من یک موی کوخ‌نشینان را با همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، گفت: دولت‌های ما وظیفه دارند در کنار همه تلاش‌هایی که می‌کنند به این مسئله توجه کنند و مواظب باشند خوی کاخ‌نشینی نداشته باشند و اینها ارزش‌های انقلاب است که بعضی‌ها در طول این 41 سال از آن فاصله گرفتند و در کاخ نشستند و کاخ برای خود می‌سازند.

این مسئول ادامه داد: ما باید مسیر انقلاب را با شجاعت و اعتقاد که زنده و پاینده است طی کنیم، حمایت کنیم و به زبان بیاوریم و در زندگی خودمان مواظب باشیم سربازی علی بن ابیطالب (ع) و سربازی امام روح الله و سربازی امام خامنه ای را داشته باشیم.

بابایی با تأکید بر ساده زیستی و ارزش آن در زندگی عنوان کرد: خانواده مقام معظم رهبری در ساده‌ زیستی باید مورد الگوی خانواده‌ها قرار بگیرد.

این مسئول افزود: مومن باید فکر آخرت باشد و خدا امروز این تمکّن را به مسئولین داده است و باید از این فرصت برای آباد کردن آخرت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن ما را از زمان ملی شدن صنعت نفت تحریم توسط انگلیس تحریم کرد، گفت: با پیروزی انقلاب تحریم‌ها کم کم توسط آمریکا قطعی شد و امروز 41 سال تحریم هستیم.

بابایی ادامه داد: آخرین حربه دشمن فشار به مردم از جهت افتصادی و جنگ همه جانبه ای است که مردم را به آشتی با دشمن و فرهنگ دشمن بکشاند و این یعنی جنگ تمام عیار اقتصادی.

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب با وجود گردان‌های رزمی در مقابل 55 کشور ظالم ایستادیم و موفق شدیم، گفت: در هفت سال اخیر با وجود رزمندگان گروه‌های جهادی در جنگی تمام عیار اقتصادی پیروز بودیم و ما باید تلاش کنیم این مردم همیشه در صحنه و محکم و استوار را با خودمان همراه کنیم.

این مسئول افزود: سپاه با «از مردم با مردم و برای مردم» در مسیر نورانی در همه جبهه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) آماده می‌کند.

بابایی به شهادت سردار شهید «سلیمانی» اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از 200 مجلس برای سردار سلیمانی فقط در هندوستان برگزار شد، محبت مردم را بهاین شهید سرافراز ریشه درعمل صالح و ایمان به خداوند دانست که در وجود حاج قاسم موج می‌زد و خدا این محبت را در دل مردم قرار داد.

وی عمل صالح حاج قاسم را نجات مردم از تیغ کین شیطان صفتان داعشی سرباز آمریکا و اسراییل دانست و گفت: همچنین کمک به سیل‌زدگان جنوب و امدادرسانی غذا و دارو به مردم یمن نیز از اعمال صالح این شهید بود و ما باید این مسیر را ادامه بدهیم.

بابایی ادامه داد: طرح بزرگی در سراسر کشور در حال سازماندهی است که ادامه ورود به عرصه محرومیت‌زدایی است و آن را در قالب قرارگاه در سطح شهرستان‌ها سازماندهی می‌کنیم و در ابعاد مختلف از قبیل عمرانی، اشتغالزایی، کارآفرینی، ایجاد تشکل‌های اقتصادی خود اتکاء (صندوق‌های محله‌محور اشتغالزا)، اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و حل بخش توده ای و مردمی اشتغال کار گسترده ای انجام دهیم.

وی با اشاره به ساخت خانه مددجویان در بابل گفت: این یک تمرین و رزم بود و از این پس پایگاه‌های ما با حمایت روحانیت مساجد متولی کار می‌شوند تا کار به صورت گسترده انجام ‌شود و نهایتا به توانمندسازی افراد و خروج مددجویی در همه موضوعات می‌رسیم.

بابایی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک مجموعه مردمی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، گفت: در دهه فجر قرار بود 295 پروژه را افتتاح کنیم که افتتاح یک سالن ورزشی هم امروز در بابل به آن اضافه شد و در مجموع 296 پروژه هدیه سپاه در سراسر استان به مردم بود.

فرمانده سپاه مازندران گفت: با توجه به اینکه از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال هزار و 600 پروژه مصوب سپاه بود اما به لطف خدا و با پیشرفتی که داشتیم و از برکت کار انقلابی مردم تا پایان سال دو هزار پروژه تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار