رژیم صهیونیستی برای مقابله با راکت‌های نیرو‌های مقاومت میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند

کابینه رژیم صهیونیستی اختصاص ۱۰ میلیون دلار برای ساخت پناهگا‌ها و نصب تجهیزات هوشمند در شهرستان عسقلان برای مواجهه با راکت‌های پرتابی از غزه را تصویب کرد.
کد خبر: ۳۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ - 09February 2020

رژیم صهیونیستی برای مقابله با راکت‌های نیرو‌های مقاومت میلیون‌ها دلار هزینه می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه طرح نخست وزیر این رژیم برای اختصاص چند میلیون دلار بابت افزایش سطح امنیتی دهکده «عسقلان» جهت مواجهه با حملات راکتی نیرو‌های مقاومت را تصویب کرد.

به نوشته وبگاه «دبکا فایل»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل قصد دارد حدود ۱۰ میلیون دلار برای تقویت سطح امنیتی در شهرستان عسقلان که دائم در معرض حملات راکتی فلسطینی‌ها از غزه قرار دارد هزینه کند.

این برنامه در نشست روز یکشنبه کابینه اسرائیل تصویب شده و قرار است بر اساس آن ده‌ها پناهگاه برای ساکنان منطقه ساخته شده و همچنین سامانه‌های هوشمند و تجهیزات ویژه موقعیت‌های اضطراری در این منطقه نصب شود.

طی هفته‌های گذشته بار‌ها آژیر خطر به دلیل حملات راکتی نیرو‌های مقاومت در فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. منابع خبری یکشنبه شب از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در جنوب فلسطین اشغالی در پی شلیک دستکم یک راکت از غزه به این منطقه خبر دادند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار