رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان:

عظمت دهه فجر و پیروزی انقلاب باید زنده نگه‌داشته شود

حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ایران است که باید این حضور به نمایش گذاشته شود و یاید عظمت دهه فجر و پیروزی انقلاب زنده نگه‌داشته شود.
کد خبر: ۳۸۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ - 09February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان شامگاه یکشنبه طی آئین اربعین علمدار شهدای مدافع حرم سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در چهل و یکمین طلیعه انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم به میزبانی تالار همایش‌های دانشگاه دامغان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ایران است که باید این حضور به نمایش گذاشته شود، اظهار داشت: می‌بایست عظمت دهه فجر و پیروزی انقلاب زنده نگه‌داشته شود.

وی بابیان اینکه هر برگ رأی ملت ایران برای نظام و انقلاب اسلامی ایران ارزشمند است، افزود: ما نمی‌گوییم ملت به چه کسی رأی دهند مردم خودشان در این تعیین سرنوشت دخیل هستند لذا حضور در انتخابات مهم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان از سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» به‌عنوان یکی از یادگارهای دفاع مقدس یادکرد و با بیان اینکه نام و یاد این شهید برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود، ابراز داشت: شهید سلیمانی با شهادت خود رستاخیز و انقلاب دیگری به پا کرد.

حسینیان با بیان اینکه ایران طی این چهار دهه با حمایت مردم، رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای بزرگی دست‌یافته است، تصریح کرد: دانشگاه و حوزه‌های علمیه دو مرکز ثقل هستند و نباید اجازه دهیم دانشگاه در مسیری قرار گیرد که یاران و دوستداران انقلاب را آزرده‌خاطر و از هدف و مسیر خودش جدا کند.

وی با بیان اینکه دانشجو باید سیاسی باشد ولی نباید سیاسی بازی کند، افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و به وجود چنین فرزندانی در محیط‌های دانشگاهی افتخار می‌کنیم و معتقدیم باید دانشگاه و دانشجو حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار