سردار سپهر خبر داد؛

ساخت ۵۶ مرکز درمانی توسط بسیج در سراسر کشور

جانشین سازمان بسیج گفت: تاکنون ۵۶ مرکز درمانی توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در مناطق مختلف کشور ساخته شده است.
کد خبر: ۳۸۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ - 09February 2020

ساخت ۵۶ مرکز درمانی توسط بسیج در سراسر کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح مرکز درمانی «شهدای مدافع حرم» که در نسیم شهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی خدمت به مردم و مسلمانان جهان است و در این راستا باید نسل آینده را نسل رزمنده و ایثارگر تربیت کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تاکنون ۵۶ مرکز درمانی توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در مناطق مختلف کشور ساخته شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موازات عملکرد جهادی در مباحث نظامی در حوزه خدمت رسانی نیز موفق بوده است و همچنان به این مسیر ادامه خواهد داد.

سپهر گفت: سپاه در طول ۴۰ سال گذشته در راستای فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی جهادی وارد عمل شده و در حد توان به مردم ارائه خدمت کرده است.

وی در ادامه به مرکز درمانی «شهدای مدافع حرم» نسیم شهر اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع، با زیربنای یک هزار و ۴۹۱ مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.

سردار سپهر اعتبار این مرکز درمانی را بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مرکز درمانی طی دو سال توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان ساخته شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار