مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تاکید کرد؛

ضرورت توجه فرمانداران به یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌ها

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی‌جهرمی» گفت: با توجه به اینکه فرمانداران به عنوان رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌ها فعالیت دارند ضرورت دارد نسبت به ساخت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ - 10February 2020

ضروریت توجه فرمانداران به یادمان های شهدای گمنام شهرستان هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در دیدار با اعضای شورای حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌های شمال‌غرب استان فارس با بیان اینکه فرمانداران به عنوان رئیس شورای حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها و فرماند‌هان سپاه نیز به عنوان دبیر این شورا  فعالیت دارند اظهار داشت: انتظار می‌رود اعضای شورای حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها و فرمانداران نسبت به ساخت یادمان‌های شهدای گمنام و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، چاپ کتاب نقش شهرستان‌های استان در دفاع مقدس و جمع آوری اسناد دوران دفاع مقدس احتمام بیشتری بورزند و در این راستا کوشش لازم را داشته باشند.

کوشکی گفت: در حال حاضر 374 شهید گمنام در 124 نقطه از استان فارس شهدای گمنام آرام گرفتند و مکانی برای زیارت دلدادگان به این شهدا است که بعضی از نقاط شهدا خاکسپاری شدند متاسفانه اقدام لازم انجام نشده که در این خصوص فرمانداران با ید با همکاری اعضای شورای دفاع مقدس شهرستان ها تعیین و تکلیف لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: تدوین نقش شهرستان در دفاع مقدس نیز یکی از اقداماتی است که در حال حاضر در دست اقدام است که با تدوین کتاب نقش رزمندگان و مردم شهرستان‌ها در دوران دفاع مقدس می‌توانیم دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان هر نقطه از استان را شناسایی و برای نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: یکی از اقداماتی که در هفته دفاع مقدس امسال با همکاری فرمانداران استان و نواحی سپاه و دیگر سازمان‌ها صورت گرفت تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود که این اقدام ارزشمند و شایسته باید ادامه داشته باشد.

در جلسه شورای هماهنگی شهرستان‌های بوانات، آباده، اقلید و خرمبید فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های در دست اقدام ارائه کردند و در پایان تصمیم‌گیری لازم در خصوص فعالیت‌های مختلف حوزه دفاع مقدس و شهدای گمنام شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار