بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛

بهمن، ماه تجدید بعیت با شهدا

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 10February 2020

بهمن، ماه تجدید بعیت با شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در 22 بهمن 1357 نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام 2500 ساله ستم شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

بهمن ماه که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود.

امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده است.  به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار شده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور دشمن شکن در مراسم 22 بهمن آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان لایق انقلابی و خدوم به نظام و مردم اعلام خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار