عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

محمدعلی پورمختار گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و ترسیم آینده کشور از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۳۸۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 10February 2020

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدعلی پورمختار با اشاره به ضرورت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار داشت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و ترسیم آینده کشور از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم مردم از طریق برگزاری انتخابات در تصمیم سازی و تصمیم گیری آتی کشور دخالت دارند، اظهار کرد: به عبارتی مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند و بر این اساس حضور مردم در عرصه‌های مختلف به رفتار مسئولان جهت‌دهی کرده است.

وی با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیاست داخلی، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب قوه مقننه را در راس امور دانستند که نشان دهنده حداعلی مردم‌سالاری دینی است.

این مقام مسوول تصریح کرد: در این بین استقلال سیاسی در عرصه بین‌المللی نیز از دیگر دستاوردهای قابل توجه انقلاب طی چهار دهه گذشته بشمار می رود؛ چراکه سیاست نه شرقی و نه غربی پس از گذشت چهل سال همچنان دنبال می‌شود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه کشورمان در معادلات منطقه‌ای و جهانی اثرگذار است، افزود: بر این اساس مشاهده می‌شود تهدیدها و تحریم‌های متعددی علیه کشورمان وضع و اجرایی می‌شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین نباید فراموش کرد انقلاب اسلامی امروزه برای کشورهای منطقه و حتی آزادی‌خواهان دنیا الگو قرار گرفته که مولفه مهمی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها