استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی به جهانیان شهامت ایستادگی در برابر استکبار را داد

حجت‌الاسلام «سیداحمد میرعمادی» گفت: انقلاب اسلامی به ملت‌های دنیا جرات و شهامت ایستادگی در برابر استکبار جهانی را داد.
کد خبر: ۳۸۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 10February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید‌احمد میرعمادی» استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم ششمین یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی در یزد اظهار داشت: شهدا از مقام شفاعت برخوردار بوده و امکان ندارد شهید بدون آنکه به مقام طهارت برسد و گناهانش پاک شود به درجه شهادت نائل آید.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: عالم هستی دارای یک جلوه پیدا و یک جلوه پنهان است که جلوه پیدای آن که ظواهر و لذات  عالم هستی است اما جلوه پنهان که شامل ارزش های معنوی و رسیدن به مقام قرب الهی است را انبیاء و اولیاء الهی و در مرتبه پایین تر شهدا درک می کنند.

وی با بیان این مطلب که شهدا خوب فهمیدند و به خوبی عمل کردند، گفت: شهدا و از جمله سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی به واسطه اینکه خوب فهمیدند خوب هم عمل کردند.

وی با اشاره به این مطلب که بصیرت در سایه فهم خوب از انقلاب اسلامی حاصل می شود، ابراز داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید در حوادث درست بفهمید و درست عمل کنید. وقتی انسان چنین عمل کرد به فهم انقلاب دست پیدا می کند و حاج قاسم انقلاب و مسیر آن را خوب فهمید که چنین خالصانه عمل 

این استاد برجسته حوزه، حاج قاسم سلیمانی را استوانه انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: همانطور که برای پیامبر اعظم(ص) امیرمومنان علی(ع) تکیه گاه محسوب می‌شد شهید سلیمانی نیز برای رهبری تکیه گاه بود.

وی خطاب به کسانی که انقلاب اسلامی را ناکام در دستیابی به اهداف خود می‌دانند، ابراز داشت: انقلاب ما ثمره خون شهیدان است و در مسیر اهداف خود شتابان حرکت کند، در عظمت این  انقلاب همین بس که یک تحول سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی در جامعه ایران به وجود آورد و حکومت اسلامی را جایگزین حکومت 2500 ساله شاهنشاهی کرد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگرچه امروز در نظام اسلامی برخی افراد دست به اختلاس و فسادهای اقتصادی می زنند اما نکته این است که طاغوت یک نظام فاسد بود که در درون این فساد انسان‌های مومن وجو داشتند اما امروز انقلاب اسلامی گلزاری است که در این گلزار در میان انسان های مومن علف های هرز نیز گاها وجود دارند.

وی جرات دادن به ملت های آزاده دنیا را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی به ملت های دنیا جرات و شهامت ایستادگی در برابر استکبار جهانی را داد. قبل از انقلاب کدام کشور جرات حمله به پایگاه نظامی امریکا یا سرنگونی پهپاد آنان و یا به اسارت گرفتن نیروهای آمریکایی را داشت و این ایران اسلامی است که تمام قد و شجاعانه در برابر آمریکای جنایتکار ایستاده و رژیم اسرائیل را خوار و زبون ساخته است.

میرعمادی اضافه کرد: انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها، تحریم‌ها و جنایات، جبهه مقاومت را به وجود آورد و امروزه گرچه سران حکومت‌ها فاسد هستند، اما تمامی ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا طرفدار انقلاب اسلامی بوده و نابودی داعش مدیون انقلاب اسلامی و حاج قاسم است.

وی در پایان با اشاره به وظایف امروز ملت و مسئولان در برابر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما بر اساس سیره شهدا و به ویژه شهید سلیمانی تواضع و خدمت به مردم، عمل به وظیفه و توکل برخدا در کارها و تبعیت از بالاترین نعمت یعنی رهبری و ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها