فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جوانان در گام دوم انقلاب به‌صورت جهادی وارد میدان شوند

سرهنگ «حسن حکمتیان» گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مسئولیت اصلی به جوانان واگذار شده است؛ بنابراین جوانان باید در مردم امید و نشاط ایجاد کنند و به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.
کد خبر: ۳۸۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان اینکه ما امروز حافظان حکومت اسلامی هستیم، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مسئولیت اصلی به جوانان واگذار شده است؛ بنابراین جوانان باید در مردم امید و نشاط ایجاد کنند و به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

وی به توطئه‌های استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و افزود: امروز ما نیازمند وحدت هستیم و باید در کنار هم بایستیم و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و... به‌عنوان دستورالعمل پیش روی خود قرار دهیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، به نقش بسیج به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد در پیروزی‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم می‌خواهد روحیه شهادت‌طلبی و ایثار را از ما بگیرد و جنگی سخت‌تر از جنگ سخت را علیه ما آغاز کرده است.

حکمتیان تاکید کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد معضلات جامعه و آسیب‌های اجتماعی را کاملا درک می‌کنند و باید در این حوزه‌ها ورود کرده و همه را با خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ تمام‌عیار و ترکیبی قرار داریم و دشمن با همه توان به میدان آمده است، گفت: سال‌های سال است که نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح در مرز‌ها حضور دارند و پیمان بسته‌ایم که تا آخرین قطره خون و آخرین فشنگ خود، از ارزش‌های نظام حفاظت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار