مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس حمایت می‌شوند

حجت‌الاسلام «سید ابوالفتح میرمحمدی» از حمایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در حد توان با این تشکل‌ها همکاری می‌کنیم.
کد خبر: ۳۸۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید ابوالفتح میرمحمدی» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد نمونه‌ای از بعد جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان‌دهنده حضور موثر مردم در عرصه‌های مختلف هستند.

وی افزود: امروز تشکل‌های غیردولتی به‌عنوان افرادی دلسوز که می‌خواهند گروهی و جمعی کار کنند، وارد عرصه شد‌ه‌اند و هیچ چشم‌داشتی در حوزه‌های سیاسی، مدیریتی و غیره نداردند؛ بنابراین باید نگاه ما به این تشکل‌ها مثبت باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سمن‌ها می‌توانند کمک‌کاران خوبی برای مسئولان باشند و با همکاری آن‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

میرمحمدی عنوان کرد: بسیج نمونه‌ای از تشکل‌های مردم‌نهاد و شجره طیبه‌ای بود که توسط امام کاشته شد و ثمرات بسیار ارزشمندی از جمله حفظ نظام و حضور در میدان جنگ و امروز حضور در میدان سازندگی و توسعه و مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی داشته است.

وی از حمایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکل‌های فعال در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در حد توان با این تشکل‌ها همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار