سردار مقیمی خبر داد:

افزایش 27 درصدی کشف پرونده های اختلاس در ده ماهه نخست امسال/ رشد 20 درصدی پرونده‌ها با موضوع تبانی در معاملات دولتی

رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش 27 درصدی کشف پرونده های اختلاس در ده ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بازه زمانی رشد 20 درصدی پرونده‌ها با موضوع تبانی در معاملات دولتی را نیز شاهد بوده ایم.
کد خبر: ۳۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 12January 2015

افزایش 27 درصدی کشف پرونده های اختلاس در ده ماهه نخست امسال/ رشد 20 درصدی پرونده‌ها با موضوع تبانی در معاملات دولتی

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرائم اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما از موضوع مبارزه با جرایم اقتصادی، تمرکز در بحثهای مقابلهای نیست بلکه به دنبال رصد فضای اقتصادی برای جلوگیری از وقوع جرم هستیم این در حالی است که اگر در حصول نتیجه در پیشگیری نداشتیم، وارد فضای مقابله شویم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطر نشان کرد:  در سالهای اخیر آمار جرائم اقتصادی در کشور رشد یافت که این موضوع باعث شکسته شدن قبح این موضوع شده است و کار را به جایی رسانده که ما شهد به افزایش فرار مالیاتی و ارتشاءهستیم.

سردار مقیمی بیان داشت: بیتوجهی به جرائم اقتصادی باعث اپیدمی شدن وقوع این جرائم خواهد شد و ما به عنوان پلیس خواهان ایجاد یک فضای رقابتی سالم در کشور هستیم تا تمام سرمایهگذاران در فضای رقابتی عادلانه در جهت تولید و رونق اقتصادی کشور گام بردارند و رانت اقتصادی برای کسی وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا  از افزایش 27 درصدی کشف پرونده های اختلاس در ده ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بازه زمانی رشد 20 درصدی پروندهها با موضوع تبانی در معاملات دولتی را نیز شاهد بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه پروندههای مرتبط با تسهیلات غیرمجاز بانکی امسال از وضعیت بهتری برخوردار است افزود: متاسفانه در موضوع زمینخواری علیرغم حضور خوب وزارت جهاد کشاورزی و برخی از دستگاههای دولتی، متاسفانه هنوز عزم ملی در برخی سازمانها شکل نگرفتهاند.

مقیمی ادامه داد: باید توجه داشت که در موضوع زمینخواری مسئولین محلی حرف اول را میزنند و اقدامات خوبو به هنگام آنها باعث جلوگیری از وقوع چنین جرائمی میشود ولی متاسفانه امسال پروندههای زمینخواری در کشور بالغ بر 40 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها