بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت ۲۲ بهمن؛

همراه با پرچم سه‌رنگی که نشان «فجر سلیمانی» دارد، به‌میدان خواهیم آمد

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز ۲۲ بهمن همه با هم و دست در دست هم، با پرچم سه‌رنگی که نشان فجر سلیمانی دارد، به میدان خواهیم آمد تا همگی مشتی باشیم کوبنده بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان که بدانند تمام سرزمین ما قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۳۸۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ - 10February 2020

همراه با پرچم سه‌رنگی که نشان فجر سلیمانی دارد، به‌میدان خواهیم آمد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به‌مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه مصادف با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فردا همه با هم به میدان می‌آییم.

به پاس تلاش و مجاهدت مردی که تن هر بیگانه از آوردن نامش می‌لرزید و هیچ چشم ناپاکی جرات نظر به وجبی از این خاک نداشت و به حرمت جهاد مردی برخاسته از دیار کریمان که امنیت را به کشورمان با خون خویش هدیه کرد، به میدان می‌آییم.

فردا همه به پاس همت بلند ابرمردی که برای سرافرازی این سرزمین در آتش حسد و کینه سفیانی سوخت و به پاس نجابت سپهبد شهیدی که غمخوار تمام مظلومان عالم بود و برای رضایت سرباز ولایت که بدن پاره‌پاره‌اش نشان ولایتمداری شد.

در روز ۲۲ بهمن همه با هم، دست در دست هم، با پرچم سه‌رنگی که نشان فجر سلیمانی دارد، به میدان خواهیم آمد تا همگی مشتی باشیم کوبنده بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان که بدانند تمام سرزمین ما قاسم سلیمانی است و می‌آییم تا اعلام کنیم جان می‌دهیم، اما دست از نظام و ولایت برنمی‌داریم.

به برکت خون شهدای گران‌قدر و وجود مردم غیور ایران پهناور، تحت درایت رهبری فرزانه و حکیم و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، مسیر سرسبز انقلاب اسلامی با شتابی افزون‌تر به سوی تعالی و پیشرفت در چشم‌اندازی درخشان پیش خواهد رفت.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ملت همیشه در صحنه ایران و به ویژه استان کرمان دعوت می‌نماید در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامی‌داشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» هرچه باشکوه‌تر به میدان بیایند و دشمن را همچون گذشته مایوس و ناامیدتر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار