اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی به راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت بیشتری خواهد داد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری و مجاهدی نستوه، به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عظمت بیشتری خواهد داد.
کد خبر: ۳۸۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای، از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران و یادآور حماسه بزرگ و تاریخ سازی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با آگاهی و وحدت کلمه خلق کردند تا امروز شاهد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان باشیم.

این حماسه بزرگ مرهون خون‌های زنان و مردانی است که سال‌ها برای رهایی از ظلم و استبداد، تحقق مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی، مبارزه و مجاهدت کرده و ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دادند.

امسال، سالروز این حماسه بزرگ مصادف شده است با اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری و مجاهدی نستوه که تمام طول دوران حیاتش را در مبارزه با ظلم، دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه حفظ ارزش‌های اسلامی سپری کرد و به‌طور قطع، این تقارن به راهپیمایی امسال شکوه و عظمت بیشتری خواهد داد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم شریف، شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌نماید تا امسال هم، چون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی را گرامی بدارند و بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی (ره) تحت رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تأکید کرده و با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار