در پیام تسلیت سپاه کربلا عنوان شد؛

آیت‌الله «طبرسی» پشتوانه‌ محکم برای مردم دیار علویان بود

فرمانده و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا» در پیامی مشترک، ارتحال حضرت آیت‌الله «نورالله طبرسی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۸۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ - 10February 2020

آیت الله «طبرسی» پشتوانه‌ محکم برای مردم دیار علویان بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله «نورالله طبرسی» پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: ضایعه اسف‌بار رحلت عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله «نورالله طبرسی» (ره)، مایه اندوه و تالم همه کسانی شد که به خدمات ارزنده این روحانی خدوم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها آشنا بوده‌اند.

این عالم برجسته، یار و یاور انقلاب و ولایت در طول چهار دهه از عمر پر خیر و برکت نظام اسلامی ایران در خط امام خمینی (ره) و در راستای تحقق اهداف و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، پشتوانه‌ای محکم برای مردم دیار علویان بود که در برهه‌های حساس، در سنگر دفاع از ولایت در جایگاه خبرگان رهبری و نیز نماینده ولی فقیه در استان، نسبت به خدمت خالصانه و مجدانه به مردم و نظام اسلامی ایران اهتمام کرد.

این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (اروحناه له فداه)، رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم و بستگان، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و نیز همه مردم شریف و عالم‌پرور مازندران تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات آن فقید راحل را از خداوند متعال مسالت می‌نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها