دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا در خاش

به همت مرکز آموزش و تربیت ۰۸ سرتیپ شهید ابراهیم نوری نزاجا مستقر در شهرستان خاش از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتشی دیدار و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۸۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به همت مرکز آموزش و تربیت ۰۸ سرتیپ شهید ابراهیم نوری نزاجا مستقر در شهرستان خاش از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتشی دیدار و تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ «عبدالرحمن ساسانیان فرد» فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا اظهار داشت: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تجلیل از خانواده‌های شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و ایثارگران به‌عنوان رسالت و یکی از مأموریت های اصلی و محوری مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا در کنار ماموریت تربیت و آموزش سربازان ایران اسلامی است و ما باید قدردان شهدا به‌خصوص شهدای جنگ تحمیلی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه های مراکز آموزشی به ویژه مرکز آموزش ۰۸ نزاجا، بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خوش بین کردن سربازان و تکریم جوانانی که لباس مقدس سربازی را به تن کرده اند، تهیه و تدوین شده است.

این مسئول گفت: یگان های ارتش در برنامه ریزی های تربیتی و آموزشی به دنبال ارتقاء و تقویت روحیه تدین و انقلابی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت سربازان هستند.

وی از جمله برنامه های این مرکز در جهت ارتقای این فرهنگ را مراسمات غبار روبی مزار شهید گمنام تدفین شده در مرکز آموزش، بازخوانی عملیات های دفاع مقدس برای سربازان و دیدار های هفتگی و مناسبتی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش در شهرستان خاش اشاره کرد.

«علیرضا تمندانی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و پاسداشت ایثار شهدا بر همگان واجب است، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با صبر خود همواره قوت قلبی برای آحاد جامعه محسوب می‌شوند.

«علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش نیز شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا پشتوانه ارزشمند معنوی نیروهای مسلح در جامعه هستند.

در پایان این دیدار ها از دو خانواده شهید سرباز قادر ارتشی و سه ایثارگر ارتشی با اهدای لوح تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار